Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook gebruik maken van Wubi.
Hiermee installeer je Ubuntu in Windows als een applicatie die je ook zo weer kan verwijderen.
Ik heb Ubuntu geinstalleerd zoals Tdj zei (via Wubi) en wat moet ik zeggen dat Ubuntu geweldig is! Misschien later maar eens andere Distro's uitproberen.
Off-topic vraagje: Kan je ook een triple boot doen? En kan je ook in de BIOS instellen dat je kan kiezen welke OS je wilt opstarten inplaats 6/10 Vista wordt opgestart?probeer Kubuntu dan oook eens, das me kde ipv gnome en als je ervaring genoeg hebt kan je Gentoo proberen.
En voor een distro te installeren kan je best de alternate cd gebruiken die geeft minder problemen bij de installatie
Off-topic vraagje: Kan je ook een triple boot doen? En kan je ook in de BIOS instellen dat je kan kiezen welke OS je wilt opstarten inplaats 6/10 Vista wordt opgestart?
Off-topic vraagje: En kan je ook in de BIOS instellen dat je kan kiezen welke OS je wilt opstarten inplaats 6/10 Vista wordt opgestart?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.