Dual Boot opheffen?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarnet

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Hey Allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een dual boot gemaakt op mijn pc.
Ik heb de primaire HD geplitst in 2 partities, en op de C: win XP gezet, die ik gebruikte voor games, en op de G: ook een xp, die ik had gepimpt naar mijn wensen.

Nu heb ik intussen een 2e pc staan, en heb ik de XP-boot voor games niet meer nodig.
Ik wilde deze dus verwijderen.
Alleen krijg ik bij Partition Magic de melding dat de C: de active-partition is, en dat mijn huidige XP misschien niet meer draait als ik die verwijder. Ook het samensmelten van de 2 partities kan niet, aangezien hij dan de bestanden van G: overzet naar een map op C:.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om van mijn installatie op de G:-schijf de primaire te maken (het liefst ook met schijfletter C:), zonder hem te moeten formatteren en de andere installatie helemaal aan te passen.

Alvast bedankt!

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om van mijn installatie op de G:-schijf de primaire te maken (het liefst ook met schijfletter C:), zonder hem te moeten formatteren en de andere installatie helemaal aan te passen.
99,99% zeker van niet.
Namelijk: alle vermeldingen in het register en alle geinstalleerde software weet dat data, files, drivers etc.etc. op de G: staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan