Dual boot probleem XP en Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

brendo

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
27
Ik heb een probleem met een dual boot met XP en windows 7.
Ik kan niet in windows 7 komen. Wel in XP. Ik krijg wel een bootmenu maar als ik de keuze maak voor windows 7 dan geeft die alleen een zwart scherm en gebeurt er verder niks:confused: iemand een idee waaraan dit zou liggen en hoe het op te lossen is?
alvast bedankt!
 
Ik heb dit ook gehad op mijn laptop, ik moest in mijn BIOS instellen of ik XP of Vista wilde. Voor windows 7 moest ik dan vista doen als ik me het goed herinner en anders moet je OTHER selecteren.

Waar in BIOS je het moet instellen kan ik je niet vertellen, gezien de vele versie's en verschillende merken BIOS is dit gewoon weg onmogelijk.

redmar
 
Bedankt voor de reacties!
Ik heb dat programma gedownload en geinstalleerd. als ik dan de vista bootloader installeer kan ik weer in windows 7 komen. maar dan kan ik weer niet in windows XP komen zonder die bootloader weer te verwijderen. Moet dit altijd zo of is er ook een andere manier voor?:D
 
Die bootloader moet je ook niet verwijderen. Dat komt door de volgorde van installeren.

Had je eerst XP gedaan, en DAARNA Win 7, was het geen probleem
 
oke bedankt! ik had toch niet veel geinstalleerd op windows 7 dus ik zal windows 7 wel intalleren naast xp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan