ik heb 2 partities. Op de eerste staat win2000 pro, op de tweede heb ik win xp gezet. Ik kreeg een dual boot scherm en de pc was volledig dual boot, niets voor hoeven te doen. Nu heb ik win 2000 opnieuw erop gezet, volledige nieuwe installatie, omdat daar fouten in zaten. NU werkt de dual boot niet meer. Win 2000 draait als een zonnetje, maar als ik xp wil opstarten zie ik heel even het opstartbalkje van win 2000 en dan een zwart beeld dat niet meer tot leven komt.
Nu heb ik dus gelezen dat je eerst win 2000 moet installeren en dan XP, zou het, als ik XP er weer opzet weer goed gaan, of is dan opeens win2000 niet meer opstartbaar? Ik heb de tweede partitie al geformatteerd maar ik heb 67 mb bezet op de tweede xp partitie die ik niet zie in de verkenner, ook niet als ik verborgen bestanden weergeef. Is het bekend dat XP naar een format toch iets verborgens achterlaat?
Nu heb ik dus gelezen dat je eerst win 2000 moet installeren en dan XP, zou het, als ik XP er weer opzet weer goed gaan, of is dan opeens win2000 niet meer opstartbaar? Ik heb de tweede partitie al geformatteerd maar ik heb 67 mb bezet op de tweede xp partitie die ik niet zie in de verkenner, ook niet als ik verborgen bestanden weergeef. Is het bekend dat XP naar een format toch iets verborgens achterlaat?