Dual Boot Windows 7 en XP (XP Legitiem???)

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesje4po

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
47
Ik heb een Dual Boot opgezet met Windows 7 en XP met Windows 7 als hoofd systeem.
Ik heb de XP installatie CDs gebruikt van mijn oude computer, waar momenteel ook nog gewoon die Windows XP opstaat.
Nu is de activatie van de product code op mijn dual boot PC gewoon gelukt, volgens de Microsoft site is die ook legaal.
Hoe kan dit??? Heeft dit te maken met dual boot??? dat het als extra systeem word herkent???

Ik heb wel een nieuwe versie van XP Pro aangekocht, maar die heb ik er ook wel liever op eigenlijk.
Die XP die ik nu heb is Media Center Edition 2005, en dat vind ik zo'n irritante versie om te installeren, 4 keer ofzo. moet je wisselen tussen Disc 1 en 2.
En na de installatie meteen gezeur over een "rollup 2" update.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

En wat is je vraag want bij je nieuwe xp zit legale code dus zal het geen probleem zijn om deze te installeren.
 
Goedemorgen,

En wat is je vraag want bij je nieuwe xp zit legale code dus zal het geen probleem zijn om deze te installeren.

Hoe het kan dat die XP Media Center Edition op bijde PCs legitiem werkt.
Ik dacht altijd dat je een XP licentie maar op 1 PC kan gebruiken, tenminste dat lijkt mij ivm. piraterij.

PS. Op bijde systeemen worden andere schijfletters toegekent, is er een mogelijkheid dit gelijk te trekken???
Windows 7 (Windows 7: C,Overig: D,Windows XP: F)
Windows XP (Windows 7: C,Windows XP: D, Overig: weer een andere letter, weet niet meer welke, geen F in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan