In de 'oude' computer met bijna alle bestanden heb ik dual booting, nl windows xp en 2. windows 98. Voor het verwijderen van de dubbele booting vroeg ik raad op 24-04-2003 en die heb ik gekregen. Daarvoor dank. Ik heb toen de raadgevingen niet toegepast, omdat ik eerst de bestanden naar een nieuwe computer wilde overbrengen. Daarmee was ik tot voor kort mee bezig. Helaas was ik zo dom op de oude computer een scanner te installeren. Mijn oude computer bleef daarna hangen. Na het opstarten wordt op de oude computer Windows XP gekozen. Die ik overigens verwijderd had, voorzover mogelijk. De oude computer heb ik toen opgestart met ZIP 100, parallel port (Iomega). Toen verscheen op het scherm: foutmelding ongeldige bewerking; Msgrv32 heeft een fout met een ontbrekend segment veroorzaakt in module SETUPX.DLL 0002:000056FF etc.
Vermoedelijk waren de ZIP-diskette en -disc niet uptodate.
Als ik de oude computer opstart dan kom ik 'automatisch' bij nr 1 windows xp en bericht mijn computer dat bij windows xp dit en dat bestand ontbreekt. Dat klopt, want ik wil naar 2. Windows 98, onder dat besturingssysteem staan nl practisch al mijn bestanden.
Hoe kan ik het ontbrekende segment aanbrengen of op welke andere manier kan het besturingssysteem van Windows 98 weer functioneren?
Vermoedelijk waren de ZIP-diskette en -disc niet uptodate.
Als ik de oude computer opstart dan kom ik 'automatisch' bij nr 1 windows xp en bericht mijn computer dat bij windows xp dit en dat bestand ontbreekt. Dat klopt, want ik wil naar 2. Windows 98, onder dat besturingssysteem staan nl practisch al mijn bestanden.
Hoe kan ik het ontbrekende segment aanbrengen of op welke andere manier kan het besturingssysteem van Windows 98 weer functioneren?