Dual Monitor Setup met VGA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dallox

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2012
Hoi

Ik heb twee beeldschermen die bijde VGA zijn rn ik zou ze bijde willen koppelen aan mijn PC.
Mijn PC heeft twee VGA ports net zoals deze (Dus er kan er maar eentje in):

barco%20d320%20vga%20input.jpg

Is het mogelijk om een speciale kabel te kopen die me de andere monitor laar ansluiten?

Alvast bedankt!

Die andere "VGA poort" is geen VGA poort, dat is een aansluiting voor bijvoorbeeld microfoons. Je kan wel een tweede monitor op je computer aansluiten, er zijn dan 2 mogelijkheden. 1: een splitter van 1 naar 2 vga aansluitingen; 2: een videokaart erbij steken. Beide opties zijn even duur, mits je geen nieuwe spellen op je computer speelt.

hoi

het is mogelijk om speciale kabels om te kopen, deze kabels noemen ze VGA Splitter Adapter. Ik weet niet zeker of deze kabels te koop zijn in de winkels, maar ik weet zeker bijna alle webshop is te koop. Je hoeft alleen maar te googlen.

mvg,

fvanmil

Denkelijk heb je een vga poort van de interne grafische adapter en eentje op een insteekkaart, meestal heeft de laatste meerdere aansluitingen, miss een dvi of een hdmi.

Dank je wel voor de reacties. Ik ga denk gewoon een nieuwe videokaart kopen want een splitter geeft tweekeer dezelfde beeld en ik wil twee aparten beelden, wat dus niet kan met een splitter.

Ik heb trouwens een oude videokaart, ik heb een chrome9 hc igp family

Dat wat het moederbord. Moederbord heeft 1 pci-e 16x. Kan een videokaart in, alleen kan ik geen videokaarten vinden met 2x vga...

Daar had ik even niet aan gedacht. klik>goedkoopste, beste kaart onder de 30 euro :)

Hoezo? De TS wil een mogelijkheid om op 2 verschillende beeldschermen, twee verschillende beelden te krijgen. Zijn moederbord heeft maar 1 VGA aansluiting, dus moet hij een andere videokaart. De beste mogelijkheid is dan de 5450, omdat de zuinigste kaart is. Zo voorkom je problemen met de voeding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan