Dual Screen Afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Hallo,

Ik ben aan het proberen om 1 video bestand op 2 schermen tegelijk af te spelen. Nou is dit me gelijk om met een bat-bestand en de command line functie van media player classic. Echter hoewel het beeld nagenoeg gelijk blijft hoor dat nog een soort echo in het geluid. Nu kan ik het geluid natuurlijk van 1 player uitzetten en dan is het eigenlijk goed. Maar als ik bijvoorbeeld halverwege gebeld wordt en ik wil de film op pause zetten dan kom ik in de problemen. En krijg je ze niet perfect synchroom meer.

Mijn vraag is of iemand toevallig een programma weet met een functie of een andere oplossing weermee ik een video-bestand synchroom over meerdere schermen kan afspelenen maar toch mt 1 programma kan bedienen. Het mooiste zou zijn als ik dit ook weer in een ander scherm, namelijk touchscreen, kan zetten.

En het clonen van een scherm met ultramon is voor mij geen optie. Dan blijf je de hele tijd met je instellingen klooien. Alvast bedankt voor het meedenken.

Je kan volgens mij toch best het beeldscherm clonen. Maar het lijkt mij een betere optie dit te doen met de drivers van je videokaart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan