Dualboot met XP en Linux Ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Vanmiddag krijg ik mijn nieuwe machine. Ik wil daar XP opzetten maar ook het nieuwe Ubuntu project van Linux.

Wie kan mij in simpele bewoordingen uitleggen hoe een een dualboot installatie uit te voeren en of doorsturen naar een link waarin dat ook giga goed wordt uitgelegd.

In afwachting......:thumb:

Zet eerst windows XP op je machine en start daarna de Ubuntu installatie.
In die installatie lees je heel goed wat je doet en lees je alles rustig door zodra het om partitioneren gaat.

Het mooie is natuurlijk dat het je nieuwe machine is en dat je dus lekker kan experimenteren met beide systemen

Hai, bedankt voor het bericht...

Begrijp ik goed dat ik NIET hoeft te partitioneren bij de installatie van XP maar dat dus pas doe als ik Ubuntu ga doen?

Normaliter heb ik 2 partities op mijn comp bij XP...

Het is schijnbaar gelukt...alleen maakt mumbutu :confused: geen kontakt met internet...hoe kan ik die instellingen veranderen in dit OS?

Drivers geïnstalleerd? :)
Ik zeg maar wat, ik ben niet bekend met Ubuntu. :D

Nou het is gelukt hoor, ging heel gemakkelijk, juiste wachtwoord gebruiken en in netwerkbeheer gewoon je netwerkkaart activeren...aanklikken en hij doet het.

Dit Mamaboeto OS van Linux is LEUK.....heel simpel een ISO downloaden en branden en installeren...alles zit erop!:thumb:

Het is echt een leuke setup...het enige probleem wat ik nog heb is dat ik het emailprogramma niet aan de praat krijg...hij vracht om een pop3 wachtwoord???

Die heb ik ingegeven maar hij reageert niet.

Ik ga Thunderbird voor Linux installeren...werkt altijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan