DualBoot of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzomerdijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
88
Mijn Pc:
2zs4e3m.jpg


Zal ik hier Vista Home Premium 64 bit op draaien, of een dualboot Xp pro/vista 64 bit?
Ik heb er 2 harde schijven op zitten dus dat is het probleem niet. Maar hoe gaat alles te werk?
 
Als je toch moet kiezen, kies dan niet voor de dual.

Als je het makkelijk wil houden en hier wenst niet terug te komen zou ik je aanraden om Vista Home Premium erop te zetten.
 
Ik gebruik zelf Home Premium met 32-bit. Maar 64-bit is ook prima hoor. Dus ja, de 64-bit als ik antwoord moet geven.
 
waarom zou een dual boot niet kunnen??

als je van beide gebruik wilt maken kan dat prima hoor
net wat je zelf wil...
 
Maar je kan ook in Vista bij een programma bij de eigenschappen veranderen hoe hij hem opstart als xp of vista
 
Omdat gemiddeld windows 2000 en windows 98 méér gebruikt worden dan Vista en vista bied slechte ondersteuning voor drivers.

Vista is gewoon nog niet af.

Als je even een jaartje wacht komt de opvolger van windows vista en daar wacht iederee op!!!!!

(is niet persoonlijk tegen jou bedoeld:))
 
nee nee niks persoonlijks.

maar over die drivers is vaak MS niet de schuldige maar de andere die de drivers moeten leveren.

maar dat is weer een "oude" discussie en die gaan we verder maar niet voeren;)
 
waarom dan geen dualboot om te proberen?

en je hebt er 4gb geheugen in zitten en zou dus geen probleem hoeven te zijn.
 
Ja ze zeggen dat het makkelijker is eerst het oude besturingssysteem te installeren en dan de nieuwe. heeft iemand een screenshot hoe je kan kiezen als je de computer start ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan