Dualboot op 1 partitie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazinAsian

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
44
Hallo.

Ik heb dus Vista Ultimate x64 laatst geinstalleerd, alleen ik wil regelmatig met maten Pro Evolution Soccer 6 spelen met meerdere controllers. We gebruiken vaak de DS als controller via homebrew e.d. Hiervoor moet je ook PPJOY instaleren. Alleen er zijn geen 64bit drivers voor PPJOY.
Mijn vraag is dus, is het mogelijk om Windows XP 32bit te installeren op 1 partitie samen met vista x64 en dan dualbooten.

Thanxx
 
Maar een 2e partitie word mijn huidige systeem als ik in vista zit tog langzamer?

Heb maar een 80gb hdd namelijk.
 
jah dan zou je moeten kiezen tussen vista 32 of 64 bit, of je kan een tweede hard disk kopen (externe) of een grotere kopen.
 
Maar een 2e partitie word mijn huidige systeem als ik in vista zit tog langzamer?

Heb maar een 80gb hdd namelijk.

Hoi!

Hoeveel vrije geheugen heb je nog dan? als je nog 50 GB vrij hebt ofzo kun je makkelijk een partitie van 15 GB aanmaken ofzo en daar XP op instaleren!
 
Ik heb nog 40 gb vrij. Maar als ik een 15gb partitie aan zou maken zou mijn vista of xp dan traag werken of ga ik geen verschil merken?
 
Hoe kom je aan die onzin dat het trager zou worden?:confused:

Ruimte maken, partitie maken, XP installeren vanaf de cd en met VistaBootPro in XP de Vista opstartpaden herstellen en XP invoegen.
 
pas als je minder dan 2 GB hebt ongeveer word je computer mischien pas trager;) je zou makkelijk zoals ik al zei een partitie van 15 GB maken, alleen moet je zoals lange pier zei via Vista bootpro bcd aanpassen zodat die vista kan draaien;)
Groetjes Marco!
 
Laatst bewerkt:
Oke maar ik heb nu 1 partitie dus die moet ik gewoon opsplitsen ofzo? HOE? Met de vista dvd of xp dvd.
 
Hmmm ik kon windows xp niet instaleren op de nieuwe partitie die ik gemaakt heb en moest via de vista dvd de boot herstellen xD.

Naja is er uitleg over hoe ik xp nu moet instaleren op een 2e partitie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan