Dualboot verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
317
Hallo,
Ik weet niet of dit het goede deel van het forum is maar ja:confused:
ik begin bij het begin ik dacht eindelijk heb ik de gepatchte versie van macosx leopard voor een windows pc ik dacht die ga ik als dualboot doen ik heb nu windows 7 ultimate 32-bit versie op de partitie nieuwvolume d en windows xp op lokale schijf c
nou wil ik windows xp verwijderen maar als ik de partitie wil formateren komt er te staan formateren kan niet worden voltooid ik wil het formateren naar ntfs 74,0 gig
4096 bytes en aangevinkt snelformateren hoe komt? O ja en het besturingsysteem windows xp is het besturingssysteem wat er eerst op zat maar ik gebruik windows 7
Wie kan mij helpen?
Mvg Merlijn
PS: niet gaan zeuren dat mac op een windows pc illegaal is en dat dat nooit op een windows pc wil ik wou het gwn ff proberen
 
Hoi !

Opstarten in Win 7; Windowstoets + R; msconfig intrommelen - computer opstarten - Win XP selecteren + verwijderen.

Rebooten.

Rechtsklikken Computer - beheren -schijfbeheer - de XP-partitie selecteren -kiezen voor verwijderen - kiezen voor formatteren.

Greetz,

Harry.
 
Thx voor zo'n snelle reactie harry maar bij computer opstarten staat alleen maar windows 7:eek:......
 
Hoi !

Met alle respect: dat is niet mogelijk als je 'n dual-boot system hebt !

Tenzij je inderdaad met loaders hebt lopen rommelen, dan kan ik je niet verder helpen.

Greetz,

Harry.
 
toch bedankt harry het trouwens niet met loaders lopen rommelen was al lang blij dat windows 7 toen werkte maar ja dus er is geen andere oplossing??
 
Hoi !

Tja......je eigen woorden: .......gepatchte versie van Mac OS, en die werkt dus met een loader.....

Ik wet geen betere oplossing dan 'n format.

Greetz,

Harry.
 
Hoebedoel je dat ik gwn alles moet formateren?
Dat heb ik er niet voor over maar ja,
dan wacht ik gwn tot mijn computer een keer crasht:p
Mvg Merlijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan