dualboot verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenpersoon

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
ik heb een computer met dualboot 2 keer windows xp
omdat ik eerst windows alleen nog maar in veilige modus kon starten had ik een dualboot gemaakt, ik heb nu alles op de nieuwe installatie goed werkend gekregen en nou mag de oude installatie weg
alleen ik kan de c partitie niet zomaar formateren omdat iemand er een belangrijk programma op heeft geinstalleerd en omdat er nog belangrijke bestanden opstaan (ook van bepaalde programma's) dus weten jullie hoe ik deze installatie kan verwijderen zonder deze bestanden kwijt te raken

dankje voor de link alleen ik wil niet heel de schijf formateren want er staat een belangrijk programma maar zou ik dan alleen de map C:\WINDOWS kunnen verwijderen, is hij dan ook weg

Hoi,
als je een dualboot hebt gemaakt dan heb je toch geen 2 C: partities?
alleen ik kan de c partitie niet zomaar formateren omdat iemand er een belangrijk programma op heeft geinstalleerd en omdat er nog belangrijke bestanden opstaan
Of begrijp ik het verkeerd? je hebt toch zeker geen 2 OS'sen op 1 partitie gezet?

nee ik heb de oude op c staan en de nieuwe op d en er is nog een partitie van ong 100 mb met iets van acer erop die heet f
alleen nou heb ik de bootloader aangepast en de map WINDOWS van de c schijf verwijdert en dat werkt
bedankt voor jullie hulp :)

We hebben nog niet geholpen omdat je sommige bestanden niet kon/wilde verwijderen op C:
Die data had je dan ook naar D: kunnen verplaatsen, dan had je alsnog C: kunnen formatteren.
Maar goed, ik hoef het dan verder ook niet te begrijpen, het gaat erom dat het gelukt is zoals jij dat wilt. Al wordt de map Windows normaal op die manier niet verwijderd.

nou die programma's zijn apparte programma's voor een bedrijf en het leek me niet slim om ze zomaar naar een andere partititie te verplaatsen en er staan ook mappen op waarvan ik niet weet waarvan ze zijn en ook niet weet of ze belangrijk zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan