dualboot Vista & win7. Vista verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SlamChamp

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
41
Ik heb vorige week windows 7 ultimate geinstalleerd naast mijn Vista ( Dualboot). Ik heb daar een extra partitie voor gemaakt.
Windows 7 werkt goed dus hoe kan ik Vista verwijderen?

Zie bijlage.

ps. De ACER (D: ) is waar Vista op staat en PARTITIE (C: ) Win7
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    22,5 KB · Weergaven: 48
in windows 7

rechtermuisknop op de vista partitie > formateren > klik snelformateren aan en druk op start :)


dan met de windows 7 cd even een startup repair uitvoeren :D :thumb:


of met easyBCD de vista entry(opstartding) verwijderen

succes :) en bij vragen hoor ik het wel he!
 
Hallo!
Ik wil niet iets zeggen maar hij heeft een dualboot gedaan in mijn vraag was hetzelfde en harry zij tegen mij dat kan niet want je had eerst al xp erop staan en daarna windows 7 erop gezet en als je xp eraf gooit dan heb je geen bootloader meer dan start de computer niet meer op.
Of heb je daarom ook gezegd dat hij een startup repair moest doen?
Mvg Merlijn
 
Laatst bewerkt:
Hallo!
Ik wil niet iets zeggen maar hij heeft een dualboot gedaan in mijn vraag was hetzelfde en harry zij tegen mij dat kan niet want je had eerst al xp erop staan en daarna windows 7 erop gezet en als je xp eraf gooit dan heb je geen bootloader meer dan start de computer niet meer op.
Of heb je daarom ook gezegd dat hij een startup repair moest doen?
Mvg Merlijn

Inderdaad :D daar is de startup repair voor :p
 
in windows 7

rechtermuisknop op de vista partitie > formateren > klik snelformateren aan en druk op start :)


dan met de windows 7 cd even een startup repair uitvoeren :D :thumb:


of met easyBCD de vista entry(opstartding) verwijderen

succes :) en bij vragen hoor ik het wel he!

Bedankt voor de snelle reactie! Maar als ik dus formatteer, welke bestanden ben ik dan kwijt? Alleen maar de bestanden die op die schijf staan of ook nog alles wat maar met Vista te maken heeft ( downloads die ik heb gedaan onder Vista?)
En wat moet de klustergroote zijn, of maakt dat niet uit?
 
Bedankt voor de snelle reactie! Maar als ik dus formatteer, welke bestanden ben ik dan kwijt? Alleen maar de bestanden die op die schijf staan of ook nog alles wat maar met Vista te maken heeft ( downloads die ik heb gedaan onder Vista?)
En wat moet de klustergroote zijn, of maakt dat niet uit?

gewoon alles standaard laten staan :)

alles ben je dan kwijt wat op die D: schijf :p

je kan hem wel een andere naam geven :)(maar van de rest moet je gewoon afblijven :p!)
 
o ja, ik weet het niet maar mastermindzh of hoe je ook heten mag:p
als ik formateer dan komt er te staan dat het formateren niet kan voltooien:confused:
maar eigenlijk mag ik dit niet in iemand anders zijn topic vragen maar kan je me helpen?
Mvg Merlijn
 
o ja, ik weet het niet maar mastermindzh of hoe je ook heten mag:p
als ik formateer dan komt er te staan dat het formateren niet kan voltooien:confused:
maar eigenlijk mag ik dit niet in iemand anders zijn topic vragen maar kan je me helpen?
Mvg Merlijn

heb je gemaild ik help je daar verder :)


mijn naam is rick


@TS is dit bij jou ook of doet die van jou het meteen?
 
Ja, hij geeft ook een melding dat 't niet kan worden voltooid.
Misschien ligt het eraan dat mijn C schijf ( win7) niet de actieve schijf/partitie is? Kijk maar even naar de bijlage .
 

Bijlagen

  • schijfbeheer.png
    schijfbeheer.png
    59,8 KB · Weergaven: 56
download easeus partition master hier

en daarin klik je met rechtermuisknop op de partitie die weg moet en klik je verwijderen :D

easeus start dan opnieuw op en dan begint hij met verwijderen :D

daarna even de startup repair doen en alles is weer klaar voor gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan