dualboot windows 7/xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsro1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Ok hier is mijn vraag:

Ik heb zeg maar windows 7 maar ik wil een dualboot met xp ik heb dat als is een x geprobeert maar hij laat windows xp niet zien dus die had ik er maar afgegooid weet iemand hier een simpele manier om dat te doen want het is mogelijk

alvast bedankt voor de moeite iedereen

De simpelste manier is eerst XP en dan W7. Andersom kan ook, dit vergt wat meer werk. Dit onderwerp is hier al vaker aan de orde geweest, dus even zoeken c.q. googelen en je weet alles.

De simpelste manier is eerst XP en dan W7. Andersom kan ook, dit vergt wat meer werk. Dit onderwerp is hier al vaker aan de orde geweest, dus even zoeken c.q. googelen en je weet alles.

ok is goed dan staat hier en "slot" op ikw eet niet of je me iets prive kan sturen
voor windows 7 en dan xp?

want ik heb niet echt zoveel zin om me c shijf leeg te gooien
maar toen ik eerst xp er op zette en windows 7 daarna werd het windows old je eknt het wel maar meschien kun je me een link sutren of een tutorial liefst nl natuurlijk(A)

bedankt ;)

ok is goed dan staat hier en "slot" op ikw eet niet of je me iets prive kan sturen
voor windows 7 en dan xp?

want ik heb niet echt zoveel zin om me c shijf leeg te gooien
maar toen ik eerst xp er op zette en windows 7 daarna werd het windows old je eknt het wel maar meschien kun je me een link sutren of een tutorial liefst nl natuurlijk(A)

bedankt ;)

schijf opdelen in 2 partities, XP installeren op de ene, 7 op de andere. Als je wil wisselen, pc restarten en andere bootpartitie kiezen :) nee? Zelf nog niet gedaan maar lijkt mij wel voor de handliggend

schijf opdelen in 2 partities, XP installeren op de ene, 7 op de andere. Als je wil wisselen, pc restarten en andere bootpartitie kiezen :) nee? Zelf nog niet gedaan maar lijkt mij wel voor de handliggend

nouja zou kunnen volgens mij had ik dat toen ook gedaan

ik rpobeer het adners wel maar als het nou mislukt hij krijg ik xp dan van me pc af?:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan