dualboot windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

mink

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
8
Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is om een duelboot te maken met windows xp op 2 aparte schrijven.Heb al op internet zitten neuzen maar ik kon nog niks vinden en zie alleen maar dualboot XP en SE of ME.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
als je dualboot wil met bv se,mil
eerst se98,millenium op c installeren
daarna xp installeren en kiezen op welke partitie je wil
dualboooot word automatisch dan aangemaakt
 
Geplaatst door mink
Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is om een duelboot te maken met windows xp op 2 aparte schrijven.Heb al op internet zitten neuzen maar ik kon nog niks vinden en zie alleen maar dualboot XP en SE of ME.

Alvast bedankt

Wat ik met afvraag, is, waarom wil je een dual boot met 2X Win XP
 
Ik wil eigenlijk 2 aparte systemen omdat ik en mijn vrouwtje allebei op de pc zitten en ik soms er een zooitje van maakt en dan moet ik alles weer formatteren en zij weer begint te klagen dat ze alles kwijt is.
 
dat is op de zelfde manier
nuttig is bacup-image te maken met ghost of andere
 
Waarom maak je dan niet simpel 2 gebruikersnamen aan?
Eventueel een aparte harddisk voor haar eigen documenten.
Maar als je beiden gescheiden inlogt, heb je je eigen documenten, en eigen buroblad.

Start / uitvoeren / control userpasswords2
 
Geplaatst door Paul-RT
Waarom maak je dan niet simpel 2 gebruikersnamen aan?
Eventueel een aparte harddisk voor haar eigen documenten.
Maar als je beiden gescheiden inlogt, heb je je eigen documenten, en eigen buroblad.

Start / uitvoeren / control userpasswords2

ik vind persoonlijk een dualboot gemakkelijk zo kun je ongestoort experimenteren met soft of andere
gewoon ff bacup weerzetten als het te erg is geworden of besmet zijn geweest met allelei vuiligheid

en vrouwtje zal dan niet zagen als er iets misloopt:thumb:
 
Heel simpel:

Instaleer eerst windows xp op je c: schijf en daarna op je d: schijf, let bij de tweede instal even goed op de opties. De dualboot wordt automatisch geregeld.
 
Ik weet nu wat ik weten wou,dus bedankt voor de reactie's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan