DualLaer ipv LghtScribe???

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Ik heb een vraag omtrent een film die ik met pinnacle studio heb gemaakt.
Deze film is te groot om op een 4.7GB grotte DVDrom te zetten. (Ik heb namelijk 5.4GB aan film) Nu heb ik zelf een LightScribe DVD-brander/speler. Maar nu krijg ik dus geen film op DVD door het geheugen. Ik denk eraan om DualLaer-DVDroms te komen, maar ik weet niet of mijn brander die aankan. Heeft iemand suggestie om dit probleem op te lossen? Of kan ik wel DualLaers gebruiken

Bedankt
Schuls

Meeste drives kunnen dubbel layer branden... maar geef merk en type van de drive en we zoeken het uit...... Alternatief kun je de film met bijv. Nero Recode, passend maken voor een standaard dvd... dat geeft in dit geval wel een licht kwaliteitsverlies.... maar meestal niet echt zichtbaar......

Ik heb devolgende brander
SAMSUNG SH-S182M LS 18+/-BULK ZWART

Deze drive kan, met een maximum snelheid van 8x, duallayer schijven maken...

Voor het beste resultaat kun je beter wat langzamer branden... bijv. 4x
Er zijn namelijk nogal wat schijvenfabrikanten die iets teveel vertrouwen in hun product hebben... of gewoon graag overdrijven.........
SUCCES! :thumb:

Ik heb dual layer dvd's gekocht. Ik krijg nu ook in beeld te zien dat de duallayers zijn herkent. Wanneer ik de film wil laten branden krijg ik de volgende tekst in beeld nadat deze is gestopt. "Direct to disc mislukt! Probeer het opnieuw.."

Ik weet nu niet wat ik verkeerd doe, of anders moet doen???? Ik heb het al 3 keer opnieuw gedaan. Soms met een lage bitrate soms een hoge. Ook in de veilige modus.

Bedankt, Schuls

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan