Ik probeer nu al een tijdje om met mijn pc via een kabel op de TV via DualView bijv films te kunnen kijken enzo, maar ik krijg alleen maar zwart\wit beeld op mijn TV. Het vreemde is dat het niet aan de kabels ligt, aangezien het ooit wel gewerkt heeft en als je het opnieuw opstart zie je ook tijdens het opstarten (daar waar windows aan het laden is zeg maar) wel even wat in kleur (zo'n windowslogo met naam eronder en zo'n balkje dat je ziet dat hij aan het laden is), maar wanneer ik vervolgens in Windows zelf kom (en mijn nView dus gaat werken denk ik) gaat hij ineens over op zwart\wit.
Ik heb eigenlijk al vrijwel alles geprobeerd, nieuwe drivers, PAL\NTSC veranderd, S-Video\Composiet veranderd, opnieuw opstarten, enz maar niets lijkt te werken. Het lijkt dus aan nView te liggen (wat standaard geinstalleerd wordt bij de nVidia-drivers, dus hoort te werken zou je zeggen).
Ik heb een GeForce FX 5600 met video-out en verder een systeem dat gewoon aan de systeemeisen voldoet (2,4 Ghz, 1 Gb ram, enz) en draai het op Windows XP Home Edition. Iemand die toevallig hier een oplossing voor weet, want ik kom er echt niet meer uit
Ik heb eigenlijk al vrijwel alles geprobeerd, nieuwe drivers, PAL\NTSC veranderd, S-Video\Composiet veranderd, opnieuw opstarten, enz maar niets lijkt te werken. Het lijkt dus aan nView te liggen (wat standaard geinstalleerd wordt bij de nVidia-drivers, dus hoort te werken zou je zeggen).
Ik heb een GeForce FX 5600 met video-out en verder een systeem dat gewoon aan de systeemeisen voldoet (2,4 Ghz, 1 Gb ram, enz) en draai het op Windows XP Home Edition. Iemand die toevallig hier een oplossing voor weet, want ik kom er echt niet meer uit