dubbel beeld met Humax 5050c

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawadirk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
bij het aanzetten van de TV en de Humax kreeg ik een vreemd beeld.
Het opstart scherm blijft constant in het scherm en de uitzending loopt daar gewoon doorheen. Tevens zijn die bewegende beelde in 2 vlakken boven elkaar.
Gezocht in de TV en in de Humax 5050c, maar geen vreemde instellingen ontdekt.
Wat zou het kunnen zijn, want het heeft al enige maanden goed gedraaid.
Nadat ik de Humax naar fabrieksinstellingen heb gezet doet hij het weer goed (slechts 1x startte de TV weer vreemd op) en dat al in 2 maanden. Hopelijk blijft het goed.

Laatst bewerkt:
Helaas, ik heb het zelfde probleem dubbel beeld. Als ik de fabrieksinstellingen terug zet, heb ik weer normaal beeld. Maar na een aantal keren aan en uitzetten heb ik weer dubbel beeld. Humax heeft overigens mijn humax 5050c voorzien van nieuwe tuner en module, maar probleem blijft. Telkens moet ik de fanrieksinstellingen weer terugzetten en dan weer opnieuw mijn favorieten instellen. Ik word er wel een beetje moedeloos van. Wie heeft een oplossing? Overigens heb ik allemaal nieuwe afgeschermde coaxkabels en de aansluitingen door laten meten, die zijn goed.

Kijk even naar de display settings van je Humax (bij Menu > A/V-instellingen > Schermformaat). Ik had dubbel beeld op mijn Samsung UE32D6510 als deze op Wide stond. Nadat ik dit op Auto heb gezet, was het probleem opgelost.

Trojka, ik wil je even bedanken voor dit antwoord over de Humax storing is opgelost.

:thumb::thumb:
Kijk even naar de display settings van je Humax (bij Menu > A/V-instellingen > Schermformaat). Ik had dubbel beeld op mijn Samsung UE32D6510 als deze op Wide stond. Nadat ik dit op Auto heb gezet, was het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan