dubbel bestanden na gebruik opstartcdrom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak girl

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
165
hey iedereen,
ik kwam een tijdje geleden met de topic over dat me compu vastliep bij het opstarten. ik heb toen via via een opstart cdrom xp prof. gekregen en die gebruikt.
me systeem werd hersteld en ik kon weer in me compu.
maar toen zag ik dat ik allemaal dubble bestanden had, zoals bij "start"staat er twee keer "opstarten"en twee keer "ontspanning"maar ook zijn er sommige dingen weg. ook kreeg ik de melding toen ik office 2003 wou installeren dat ik niet de volledige versie van xp had. eigenlijk is het gewoon een zooitje. ik wil dat alles er maar een keer opstaat. eigenlijk wil ik me hele computer leeg hebben en daarna opnieuw xp prof erop zodat alles weer nieuw is en alle bestanden eraf zijn. er staan geen belangrijke bestanden op.

ik heb alleen een opstart cd. wie weet hoe ik alles weer schoon kan maken?

alvast bedankt:thumb:
 
Re: xp prof

Geplaatst door Freak girl


hoe bedoel je? daar staat gewoon xp prof op natuurlijk :cool:

Tut.Tut.Tut.:cool:

Das mooi!!:D

Ga je Bios in door op DEL te drukken bij opstarten (of een andere toets ligt aan de Computer)
En zet je CDrom als eerste Boot.
Cd er in en overnieuw opstarten,zie je vrijsnel een Tekst verschijnen Druk Spatie in .
Krijg je scherm , en daar heel goed lezen wat je wilt.

Ik zou eerst de Partitie verwijderenen weer aanmaken en erna Formateren ,als dat is gedaan XP installeren


Succes He:D
 
:D bedankt he,
maar kheb nog wel een vraagje hoe moet ik dat allemaal precies doen. ik stop me cd rom erin en dan boot???
maar kheb wel al is een keer gezien dat ik een parttie kon verwijderen maar welke moet ik verwijderen dan want er stonden er twee eentje met heel veel mb en een kleine?
en hoe kan ik die dan opnieuw vervangen? of moet ik gewoon opnieuw installeren?

sorrie voor deze vragen maar mijn verstand van computers is niet groot:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan