Dubbel Dakje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyline

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hey, ik krijg een dubbel dakje als ik shift+6 doe : ^^ bij 1 keer drukken.. nou is het geen probleem als je backspace gebruik maar ik heb een game waarbij ik dat niet kan en dus een enkel dakje nodig heb. ook heb ik dat met trema: ""
HELP MIJ :thumb:
groeten

Vreemd, kun je voor de zekerheid niet even een toetsenbord van iemand anders proberen?

Welkom bij Helpmij.nl

Wat is het merk van je toetsenbord, welke windows versie heb je en in welke taal is je toetsenbord ingesteld?

Goed nieuws, het is al voor elkaar :D
evengoed bedankt voor de reacties :thumb:

Fijn:) Kan je vertellen hoe je het voor elkaar hebt gekregen?

ik starte mijn computer gisteravond op. mijn broertje en vader waren ermee gestopt en vertelde dat het toetsenbord niet deed wat je intoetste. ik ben geen genie maar ik heb dit gedaan: Configuratie scherm -> landinstellingen -> talen -> details. daar heb ik 3 de taalinstellingen veranderd. zonder te weten wat de standaard was. toen hij het weer deed probeerde ik het dankje weer (^) en tot mijn verbazig deed hij er maar 1. ik heb geen idee waar het hem precies in zat maar ik denk dat het met die taalinstellingen te maken had ;)
sorry van mijn vage vorige reactie. ik had inderdaad even moeten vertellen wat er gebeurt was. :confused:

Dank je voor je toelichting!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan