dubbel email adres na backup terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Windows 7 laptop crashte. Via f11 backup gemaakt en opnieuw geinstalleerd. Daarna meteen ook windows 10 geinstalleerd. En ook de 2 emailaccounts (A en B) weer ingesteld. Maar daar gebeurd iets raars. Ik heb nu A dubbel in outlook staan, A1 en A2 zeg maar. A1 bevat alle emails die zijn teruggezet, A2 is actief en dat is degene waarnaar en waarvan gemaild kan worden. Het andere email account, B, is wel goed gegaan. Als ik bij accounts kijke er 2 accounts en geen 3.

wie weet wat ik hier aan kan doen?

Hallo muman.

Misschien kun jed dit even nakijken. Klik rechtsboven op het raderwieltje. Daarna, klik vervolgens op meer e-mailinstellingen.

Onderwerp account beheren. Klik op E-mail doorsturen en controleer of het bolletje naast niet doorsturen is aangeduid.
Ga terug naar het hoofdmenu van de e-mailinstellingen.

Dan eventueel nog het onderwerp Outlook aanpassen. klik op Regels voor het sorteren van nieuwe berichten. Controleer of er hier geen regel is toegevoegd die berichten doorstuurt naar je eigen e-mailadres of jouw bij voorbeeld Hetnet of ziggo account enz enz.

Schrijf op wat je doet kun je altijd terug.

Staan je instellingen wel goed. zoals bericht op de server achterlaten, volgens mij moet je dat uitzetten.

Welke provider heb je. ?? Kijk naar je instellingen daar Pop is inkomend en SMTP uitgaand enz enz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan