Dubbel openen IE en (te) snel uit/in rollen menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb Win XP Pro op en AMD PII800.
Bij aanklikken IE icoon opent deze steeds 2 schermen. Verder bij het klikken op het uitrol pijltje aan de rechterzijde van de adresbalk schiet deze uit maar ook weer in. Alleen als ik heeeel langzaam klik blijft deze staan. Muis is een optische Dell (zal wel van Logitech zijn) aangesloten op een USB poort. Hoe zou dit probleem verholpen kunnen worden ?

Lijkt mij dat je muis niet goed is ingesteld. Je krijgt namelijk een dubbelklik wanneer je 1 x klikt met je muis.

Staat er mss een muis in de systeembalk (naast de tijd) waarmee je instellingen kunt doen?
Zonee kijk dan eens bij de instellingen van de muis via het configuratiescherm.

De groeten,
Mark

Nee niet is sysvak wel via configuratiescherm maar daar zie ik op 1e blad niets bijzonders.
Conf muisknoppen / wisselen r+l
dubbelklik / snelheid midden
klikvergrendeling / uit
2e tab schema windows standaard
wat zou het dan kunnen zijn ??

heb nieuwe driver logitech geinstalleerd maar geen enkele verbetering.

kunnen jullie nog eens mee denken wat dit kan zijn ?

ook uitrolmenu sciet uit maar ook weer in.

Tks !

Heeft de computer bij het opnieuw starten van Windows gezegd dat hij een nieuwe muis had gevonden en die wou configureren??

Indien dit het geval is kun je bij tabblad knoppen aangeven welke knop, wat moet doen.

Het lijkt er nl. echt op dat je muisknop ingesteld staat als een dubbelklik muisknop.

Als de muis echt een Logitech is staat dat in relief onderop de muis.

Groeten,
I12no

Ben er deels achter dat het in de muis zelf zit. Als ik deze aansluit op mijn laptop waar ik ook een optische muis van Dell/Logitech gebruik heb ik hetzelfde probleem. Sluit ik daarentegen een gewone PS2 muis op de desktop dan doet zich het dubbelopenen ook niet voor. Volgnes mij moet er dan iets in mis zijn in de muis zefl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan