Dubbel scherm bij win 2k

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoerBosgoed

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
15
Hallo,

Ik heb hier een pc met een dual boot config. Windows 2000 en Windows Vista. Ik heb hier 2 BenQ FP91G-X beeldschermen op aangesloten. Nu heb ik het bij Vista zo ingesteld dat het bureaublad naar het rechterbeeldscherm uitgebreid wordt. Dit moet bij Windows 2000 ook kunnen maar bij de instellingen voor het bureablad staat nergens die optie :confused: Nu heb ik het al geprobeerd met het ATI Catalyst Control Centre, maar daarmee kan ik alleen de beeldschermen klonen (dus 2 x hetzelfde scherm), horizontaal uit rekken (dus dat de taakbalk ook helemaal doorloopt naar rechts) en verticaal uit rekken.

Deze 3 opties wil ik niet. Ik wil net zoals bij Vista het bureaublad uit kunnen breiden. Heb ook al hydravision geprobeerd, maar daarmee lukt het ook niet.

Iemand enig idee hoe het wel moet?

Bij voorbaat dank,

BoerBosgoed

//Edit:

Windows 2000 ziet maar 1 monitor in plaats van 2. Heb net Ultramon uitgeprobeerd, maar die ziet er ook maar 1 :confused:

Edit//
 
Laatst bewerkt:
W2K heeft die optie voor zover ik weet niet. Is pas begonnen bij XP.
 
Welke kaart gebruik je?
En bij de software daarvoor, ook die monitor aangezet?
Staat er in apparaatbeheer ook 2 kaarten aangegeven? de primaire en secundaire?
 
Welke kaart gebruik je?
En bij de software daarvoor, ook die monitor aangezet?
Staat er in apparaatbeheer ook 2 kaarten aangegeven? de primaire en secundaire?


Ik gebruik de onboard video. De ene monitor is aangesloten met een DVI en de andere met Analoog. In apparaatbeheer staat maar 1 kaart aan gegeven, die dus op het moederbord zit. Ben nu bezig om andere drivers te downloaden.

Het betreft de onboard videokaart van het MSI RS482M4 moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan