Dubbel verbonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb een dual band router en sinds kort staat er rechts onderaan ( waar de streepjes van de verbinding staan) en oranje sterretje doorheen !!
Er is dus iets niet goed dunkt mij maar alles werkt eigenlijk prima ! Als ik erop klik krijg je onderstaande te zien !

6404860405_7747e7a1eb.jpg

Je zult helemaal bovenaan zien dat er staat dat ik met beide frequenties verbonden ben en dat verbaast mij want dat is niet zo.
Is dat het probleem of zie ik iets over het hoofd.

Hoe zit dit nou in elkaar?

Ik hoor graag,

T

Je kan eens het oude Windows trucje doen: eerst je computer uitzetten via afsluiten, dan de router opnieuw opstarten (stekker uit stopcontact, en naar een minuut wachten of zo weer inprikken.). Zodra de router weer is verbonden de computer opnieuw opstarten.

Je hebt geen screenshot van het oranje sterretje gemaakt. Dus ik kan geen antwoord geven. Mijn advies over het opnieuw opstarten wil je niet volgen. Dus wat verwacht je verder?

Hè bah, wat een vervelende opmerking van je zeg ;-( Wie zegt dat ik dat niet wil doen? Zie ik nergens !!
Ik plaats alleen wat aanvullende informatie.
Inmiddels jou optie gedaan en zonder resultaat helaas, ik zal nu even een tweede screenshot plaatsen al valt daar niet heel veel aan te zien ;-)

6410096239_1f57e3212f_m.jpg

Deze staat er sinds kort dus constant !!

Laatst bewerkt:
Heb je je router goed geconfigureerd? Je hebt een dualband router, maar het lijkt alsof er alleen verbinding via een port wordt gemaakt. Terwijl je lokaal ip adres in het 192.168.0.xxx range dient te liggen zie ik deze adressen niet in je log opduiken. Maak je überhaupt gebruik van DHCP op je router? Of werkt de router transparant en je verwerkt alles op je pc. Dat zal ik eerst eens goed zetten. Om te proberen zal ik de router naar 802.11g zetten en kijken wat er gebeurt.

Ja, maak gebruik van DHCP zo ver ik weet.....
Ik heb een 120 Mb aansluiting en dat gaat G niet trekken neem ik aan dus vandaar dat hij op N staat !! Zie ik goed toch?
Zoals je merkt, netwerk issues zijn niet mijn pakkie aan. Ik vraag me ook af hoe dit opeens komt want het heeft altijd gewoon gewerkt.
Ben ik nou wel of niet dubbel verbonden naar jou idee? Wat doet dat oranje sterretje daar opeens?
Ik hoor graag nog van je en ondertussen duik ik nog even in mijn router.

T

Kijk Terrarabo,

ik probeer je te helpen en je volgt nu voor de tweede keer mijn voorstellen niet op. Ik kan beter stoppen met jouw en anderen helpen, die niet alles beter weten...:cool:

Netwerkadapter installatie ongedaan gemaakt en opnieuw laten detecteren en schone installatie gedaan !!
Probleem opgelost.....

Kom er zelf wel weer uit zoals gewoonlijk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan