dubbele bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdmsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
204
hallo ik heb een vraag hoe kan ik het makkelijkste zien of ik dubbele bestanden in mijn computer heb staan.
of dubbele liedjes, of dubbele filmpjes e.d.

gr pdm
 
Dat kan met EasyCleaner.
Als je het programma geïnstalleerd hebt, klik je op Duplicates en vervolgens op Find.
Er verschijnt dan een lijst met alle dubbele bestanden, inclusief dubbele liedjes en films.
Dubbele liedjes en films kun je veilig verwijderen.
MAAR... BLIJF VAN ALLE OVERIGE DUBBELE BESTANDEN AF!
Het gaat dan om bestanden met extensies als DAT, INI, DLL, EXE, SYS, COM, CPI, CNV, SRC, VXD, ICM, JS, JAR en nog zo het een en ander.
Dit zijn dubbele systeembestanden en het verwijderen van een verkeerd exemplaar kan grote problemen opleveren.
Nogmaals, beperk je tot liedjes, afbeeldingen en films die je kent en waarvan je dus zeker weet dat je de overbodige exemplaren ervan kunt verwijderen.
Daarnaast kun je met de knoppen Unnecessary en Registry van EasyCleaner overbodige bestanden en overbodige registerverwijzingen opsporen.
Wat daar gevonden wordt kun je wél allemaal veilig verwijderen.

Guus.
 
pdmsnoeren zei:
ok bedankt ga het gelijk proberen
Succes. :)
Mocht je nooit schoonmaakprogrammaatjes gebruiken, dan wordt er waarschijnlijk heel veel gevonden als je zoekt op overbodige bestanden en registerverwijzingen.
Dat kun je allemaal verwijderen - grote kans dat je systeem dan weer een stuk vlotter draait.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan