Dubbele bestanden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter heza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

heza

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Heb het programma Advanced Systeem Care 8 Free gedownload.
Heb het programma "gekloonde bestanden scanner" laten draaien, en zag dat bijna alles wat met een plaatje te maken heeft allemaal opgeslagen wordt.

Heb de 4-6-12 of meer dubbele foto`s verwijderd en je raad het al: alles weg. 24GB.
Met Recuva de boel weer hersteld, maar nu de vraag.
Waar kan ik instellen dat alles maar op èèn keer opgeslagen wordt.

Ok, de vraag is dus eigenlijk: Waar heb ik die bestanden ooit werkelijk opgeslagen?

Parafrase.

Je kan met de ingebouwde zoekfunctie van Windows al je foto's, meestal *.jpg, simpel terugvinden, inclusief de backup's gemaakt door het systeem. Doorgaans staat dat in jouw Documenten, of op je nog aangesloten Camera.

Advanced System Care word gemiddeld door de bank beschouwd als PUP, ik schop het zonder pardon van je systeem.

Google eens op TweakNow: http://www.tweaknow.com/index.php (might be payed, might be free!)

Bedankt voor je reactie.

TweakNow is wel veilig??

Met Recuva de boel weer hersteld, maar nu de vraag.
Waar kan ik instellen dat alles maar op èèn keer opgeslagen wordt.
Sommige bestanden staan er wel 12 keer op in verschillende mappen.

Als je alle data logisch op een aparte partitie in de daarvoor bestemde mappen opslaat en je doet dat trouw heb je nooit een veelvoud van een deel van die bestanden...
Je moet wel altijd dubbele hebben en op een andere schijf opslaan; voor het gemak noemen we zoiets een backup... maar die heb je vast als je met zo'n schoonmaak tool aan de slag durft te gaan.... :o

Bedankt voor je reactie Andrè.

Duidelijke taal.
Topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan