Dubbele files op mijn smartfone

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb mijn kontakten en ook de muziek er dubbel of soms drie dubbel op de PC en mijn Nokia N8 staan.
Wat doe ik fout en hoe herstel ik dit?

Door Nokia PC Suite te installeren, eenmaal een sync uit te voeren, daarna in PC Suite alle dubbele dingen er uit te vissen, daarna de telefoon leeg halen, dus contacten, muziek etc, daarna de telefoon weer syncen maar goed aan geven dat je alleen van PC Suite naar telefoon wilt Syncen. Dus let op, niet normaal syncen maar echt aangeven dat je alleen maar de Nokia PC Suite bestanden wilt over halen naar de telefoon.

Of te wel heel veel werk maar helaas toch de enige manier zo ver ik weet.

ok aan het werk dan maar. maar hoe komen ze er dubbel in ?
BEDANKT

Tja da's lastig in te vullen voor ons. Het kan zo wezen dat je contacten zowel op je Nokia geheugen hebt staan als op je Sim kaart geheugen. En als je dan aangeeft in het telefoonboek opties dat je beide wilt zien dan zie je ze dus dubbel.
Voor wat betreft audio bestanden, ik weet niet hoe je ze er ooit op gezet hebt maar als je per ongeluk dubbel hebt toegevoegd of verschillende mappen met audio bestanden hebt toegevoegd waarin de zelfde nummers staan, dan zie je ze ook dubbel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan