Dubbele html-codes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Beste webmasters onder ons.

Ik (Fera) onderhoud al jaren een homepage (met Frontpage) en heb in die tijd ontzettend veel geknipt, geplakt en geschoven. De site ziet er fantastisch uit, al zeg ik het zelf, maar op de html-pagina's is het een puinhoop. Er staan verschrikkelijk veel dubbele codes. Vooral veel <font></font> maar nog veel meer.
Mijn vraag luidt dus: Kan ik op een redelijk eenvoudige wijze die html opschonen? Als ik dit handmatig moet doen heb ik een maand vakantie nodig, bij wijze van spreken en daar heb ik geen zin in.

Neem eens een kijkje op www.fera.nl

Groetjes, Fera (alias, de vrouw van ...);)

Hmm...

Wat je zou kunnen doen, is een trial van dreamweaver downloaden. Die heeft nl een "opschoon" functie aan boord.

t.

Ik had inmiddels een download van Dreamweaver aangezet, maar moet wel met dit programma leren werken. Schijnt iets heel anders te zijn dan Frontpage.
Bedankt voor je tip.

Fera

Hoi Frankwin,

Ik zal dit gaan proberen en zal hier laten weten of het me gelukt is, bedankt voor je tip.

Fera

Ik ben met Tidy aan het stoeien geweest maar was eerder ook al met Dreamweaver aan mijn site gaan werken.
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Dreamweaver.
Er valt nog megaveel te leren aan dit programma maar mijn zoon krijgt dit sinds kort ook op het grafisch lyceum dus hij gaat me hiermee helpen.

Bedankt jongens, mijn vraag is hiermee voldoende beantwoord.

mvg, Fera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan