Ik zit met een redelijk harde dobber 
Ik heb een database waarin ik kinderopvang bij hou.
Via een query haal ik uit een tabel de records die voor éénzelfde kind op éénzelfde dag meerdere keren voorkomen. Dit zijn bijvoorbeeld kindjes die in de voormiddag een uurtje aanwezig waren, en in de namiddag nog enkele uurtjes.
Mijn bedoeling is om deze samen te voegen, waarbij hij van de namiddag de duurtijd gaat aftrekken dat het kindje in de voormiddag aanwezig was. Daardoor komt het totaal aantal uur op hetzelfde uit in 1 record, als in de 2 records samen. Na deze bewerking mag de eerste (overbodige) record van die dag van dat kindje gewist worden.
Echter, wanneer ik mijn brouwsel (want ter verduidelijking; het kan waarschijnlijk veel beter dan wat ik doe, ik ben niet echt een expert erin!) probeer uit te voeren via een knop op een formulier, krijg ik de melding:
Dit is de de code die ik gebruik.
(En zoals al eerder gezegd, kan deze waarschijnlijk veel beter, ik ben bijlange geen expert)
Iemand een idee waarom ik deze melding zou krijgen?
Of heeft mijn fout ook te maken met de query die ik gebruik?
Alvast bedankt voor de hulp!

Ik heb een database waarin ik kinderopvang bij hou.
Via een query haal ik uit een tabel de records die voor éénzelfde kind op éénzelfde dag meerdere keren voorkomen. Dit zijn bijvoorbeeld kindjes die in de voormiddag een uurtje aanwezig waren, en in de namiddag nog enkele uurtjes.
Mijn bedoeling is om deze samen te voegen, waarbij hij van de namiddag de duurtijd gaat aftrekken dat het kindje in de voormiddag aanwezig was. Daardoor komt het totaal aantal uur op hetzelfde uit in 1 record, als in de 2 records samen. Na deze bewerking mag de eerste (overbodige) record van die dag van dat kindje gewist worden.
Echter, wanneer ik mijn brouwsel (want ter verduidelijking; het kan waarschijnlijk veel beter dan wat ik doe, ik ben niet echt een expert erin!) probeer uit te voeren via een knop op een formulier, krijg ik de melding:
Fout 3061 tijdens uitvoering
Er zijn te weinig parameters. Het verwachte aantal is: 2.
Dit is de de code die ik gebruik.
(En zoals al eerder gezegd, kan deze waarschijnlijk veel beter, ik ben bijlange geen expert)
Code:
Dim rs As DAO.Recordset
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset("Dubbele lijnen voor Buitenschoolse met IKG")
rs.MoveFirst
Do While Not rs.EOF
dt = rs!duur
rs.Delete
rs.MoveNext
rs.Edit
rs!Beginuur = rs!Beginuur - dt
duurtijd = rs!Einduur - rs!Beginuur
duurtijd = rs!duur
If rs!Einduur = #6:15:00 AM# Then
rs!Facturatie = "1"
rs!Pampers = "2"
Else
Select Case duurtijd
Case Is > #12:00:00 PM#
rs!Facturatie = "1,6"
rs!Pampers = "5"
Case Is > #10:00:00 AM#
rs!Pampers = "5"
rs!Facturatie = "1"
Case Is > #5:00:00 AM#
rs!Facturatie = "1"
rs!Pampers = "4"
Case Is > #3:00:00 AM#
rs!Facturatie = "0,6"
rs!Pampers = "2"
Case Else
rs!Facturatie = "0,4"
rs!Pampers = "2"
End Select
End If
rs.Update
dt = ""
rs.MoveNext
Loop
Iemand een idee waarom ik deze melding zou krijgen?
Of heeft mijn fout ook te maken met de query die ik gebruik?
Alvast bedankt voor de hulp!