dubbele melding op taskbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
84
elke keer als ik internet explorer open of outlook dan krijg ik dubbel tezien 1x links en 1 x rechts onderin
Kan ik ze resetten want wil er maar 1 x van zien zie alle nu dubbel
 
Doe eens een screendumpje bij je (volgende) bericht. Ik heb het vermoeden dat het "normaal" is wat jij ziet, ik moet alleen even zien of het klopt wat ik denk.
 
Geplaatst door dannylee
hoe doe je dat een screendump
Dat kan je bijvoorbeeld met Snagit doen;
http://www.techsmith.com/download/snagitdefault.asp

Of met het knopje op je toetsenbord "prtscr"(print screen) en dan Paint openen en plakken.
Met Snagit kan je kleinere bestanden maken.
Dit is beter om je bijlage bij je bericht te kunnen zetten.

"Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar "
 
pff, ik heb er al een vergrootglas bijgepakt maar dan nog kan ik het niet allemaal goed zien.............. ;) :D

Begin eens met de taakbalk 1 rij hoog te maken en daarna een rechtse klik op de taakbalk en kies dan eens voor "vergrendelen". Staat de vergrendeling reeds aan dan eerst een rechtsklik op de taakbalk en de vergrendeling eerst wegvinken.
 
WAT lukt echt niet ?

Een rechtse klik op de taakbalk opent een menuutje.
 
heb ik gedaan en heb de taakbalk niet vergrendels en trek heen en weer maar er gebeurt van alles maar ik zie nog steeds dubbel
Er is toch wel 1 of ander reset proggie ofzo
 
Kun je dat screendumpje eens wat groter maken, dan snap ik misschien beter wat je bedoelt..........

Kijk ook eens naar de bijlage die ik erbij heb gedaan. (Bij mij staat de wekbalk "snel starten" ingeschakeld en dus zie ik bijv. 2x het Outlook icoontje.)
 

Bijlagen

  • dumpje.jpg
    dumpje.jpg
    38,5 KB · Weergaven: 30
Van waaruit open je die??:confused:
Doe je dat vanaf een Bureaublad snelkoppeilng?
Kijk dan eens bij configuratiescherm en dubbelklik het muisicoontje. Kijk daar bij knoppen of je dubbelklik snelheid misschien wat te snel staat.
Die reageerd op zijn snelst zo snel dat je soms 4 x klikt zonder het in de gaten te hebben...

Er zit ergens een optie waar je die dubbelklik kan omzetten naar een enkele klik voor openen (weet verdmme niet meer waar, maar daar kan iemand anders misschien even op in springen, zal nog eens goed zoeken) Misschien is het daar ontregeld en moet je het eens met een enkele klik proberen.
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan