dubbele opening van Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemontree

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Indien ik een bestand aan het binnenhalen ben met Grabit, en indien ik een ander bestand ook wens binnen te halen, dan gaat het Grabit programma opnieuw openen, zodat dubbel programma geopend is en gelijktijdig aan het binnenhalen.
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Normaal was ik gewend, dat het andere bestand in hetzelfde programma onder het bestand geschaard zou worden, welke op dat moment bezig is met binnenhalen.
Wat moet ik doen binnen het programma Grabit om andere bestanden weer onder de andere bestanden te krijgen, zodat Grabit niet weer opnieuw opent ?
Op een gegeven moment kan ik niet meer downloaden vanwege error melding 400 dat er teveel openingen zijn geweest.

Misschien staat er in de opties van het programma iets verkeerd, zoals , openen in nieuw venster ofzo.
Voor de juiste instellingen kun je misschien kijken op binaries4all

Ik gebruik grabit niet.

Hoe open jij het tweede NZB bestand dan? Door erop te klikken of binnen Grabit?
Als jij binnen Grabit op "NZB Import" klikt en je zoekt het NZB bestand denk ik niet dat hij wederom het programma opent maar gewoon de boel in je batch erbij zet.

Vanuit de zoekmachine klik ik op NZB die bij het bestand gaat. Dan gaat men automatisch richting Grabit. Normaal, bij een tweede klik van een ander bestand ging het systeem naar dezelfde Grabit, maar nu opent het systeem Grabit voor een tweede keer. Binnen Grabit kan ik geen optie's vinden om in hetzelfde programma te blijven zodat de batch onder de andere batch geschaard wordt. Wat kan ik over het hoofd gezien hebben ?

Dat kan dus wel zoals ik al zei.
Je download het NZB bestand en zet hem bijvoorbeeld op je bureaublad.
Als je nu in Grabit kijkt staat er een aardbolletje ( links bovenaan) met daaronder NZB IMPORT !!
Daar klik je op en blader je naar het NZB bestand op je bureaublad !! Klaar is Kees !!

Is een oplossing, bedankt.
Wel vreemd, dat ik eerder wel normaal direct in 1 klik meerdere batches kon scharen onder de andere. Nu moet ik wel op een iets omslachtigere manier te werk gaan.
Maar, is wel voorlopig een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan