• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele opening??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Park

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Al jaren werk ik met Excel om diverse soorten financieele gegevens op afrzonderlijke bladen in 1 map te verzamelen. Maandelijks maak ik een overzicht van de totalen van de gegevens op een overzichtsblad. De berekeningen worden automatisch uitgevoerd. Sinds kort krijg ik bij het openen van een blad in Excel de mededeling dat hetzelfde blad al geopend is. Dit is echter niet het geval, maar het resultaat is wel dat de berekeningen niet meer worden uitgevoerd.
Waar moet ik zoeken om dit op te lossen?
Volledigheidshalve, ik werk met Office 97 Pro.

Inderdaad is de computer aangesloten op een netwerk. Maar dat was ook eerder het geval, zij het dat in het verleden beide computers rechtstreeks verbonden waren en de 2e computer alleen het netwerk op kon via de 1e computer., m.a.w. alleen de 1e computer was op het modem aangesloten. Nu zijn beide computers via een switch direct op het modem aangesloten. Als ik met Excel werk staat altijd een van beide computers uit, dus is er geen netwerk actief. Rara?
M.vr.gr. Hans Park

Inderdaad Ra Ra!ik zou het dan ook niet zo weten!enige wat ik nu kan bedenken dat het bestandje wellicht een keer geopend is verkeerd afgesloten en daardoor een fout is ontstaan maar dat het systeem hem nog als geopend ziet :o

Maar wellicht komt er nog iemand met een ander idee,dus even geduld nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan