Dubbele pictogrammen in configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rippiess

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
Hallo,

Ik heb last van dubbele pictogrammen: toetsenbord, Muis, Systeembeheer en Energiebeheer in het configuratiescherm. Ik weet niet hoe dit is gekomen.

Herkent iemand dit?

Is de PC gehacked?

Hoe verwijder ik de dubbele pictogram of beter hoe herstel ik dit???

Heb gezocht maar niets gevonden tot op heden.

Help??????????????????????????

Gehackt lijkt mij niet.
Heb je geen veranderingen aan gebracht,software geïnstaleerd of dergelijke. Heb je al op virussen en spyware gecontroleerd?
Voer anders als voorgaande niets oplevert een systeemherstel uit!

Antwoord Raymond

Raymond,

Ik heb op spy etc gecontroleerd. Geen sporen. Heb Hitmanpro en alle daarbijbehorende proggies en niet de proefversie.

Ik heb wel software geinstalleerd maar de link daarmee ontgaat me. Het is geen software voor toetsenbord etc.

Systeemherstel zal lastig gaan. Maak geen herstelpunten. Overigens werkt deze vaak niet.

Heb wel een image van acronis maar die wil ik eigenlijk niet inzetten.

Ben benieuwd of meerdere er last van hebben.

Heb trouwens een retestrakversie van Windows maar die draait ook op andere PC's en niet met dit bijverschijnsel. Ik wil de ikonen gewoon dellen. Maar dat gaat nu juist niet.

Jack allias Rippiess

Nog steeds geen oplossing voor dubbele ikonen

De aangedragen oplossing biedt geen soelaas.

Welke expert helpt mij?????

Ben nu niet thuis, kan het zelf niet nakijken, maar wellicht dat je met Tweakui iets kunt bereiken. Als je het geïnstalleerd hebt zie je in het linkerschermpje ´Control Panel´ staan.
Wat je ook nog kunt proberen is om met een registerprogje zoals Regcleaner de dubbele registerentry´s te verwijderen. Wees wel voorzichtig met het gebruik hiervan, maak eerst wel ff een herstelpunt aan en/of maak een kopie van je register.:)

Laatst bewerkt:
Ikself

Ok,
ga dat proberen heb regclean tweakui niet maar ga dat halen.
Super dat je op je vakantieadres reageert.

Ben nu de boel aan het opruimen.

Laat in de loop van de week wel weten of het is opgelost.

groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan