dubbele rs-232 poorten

• Onderwerp starter Onderwerp starter mm07
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mm07

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
hoi,
ik moet twee apparaten rs-232 aansturen 1 x versterker en 1 x 8voudig relais unit die rs-232 aangestuurd word.maar ik heb op mijn besturings paneel nog maar 1 rs-232 poort over weet iemand hoe ik of met wat ik twee rs-232 poorten kan aan sturen zonder dat deze problemen geven met elkaar alvast bedankt voor de moeite

nee ik moet twee apparaten met rs-232 poorten aansturen maar ik heb maar 1 rs-232 poort om te verzenden dus eigenlijk een soort rs-232 splitter het mooiste zou dan ook nog zijn dat ik ze appart kan aansturen zodat ze geen conflict geven met elkaar

Wat is het besturingspaneel ? Is dit een computer waar je een com kaartje bij kan zetten ?

dit is een amx novara bedieningspaneel met drukknoppen hier zitten drie rs-232 uitgangen op waar je apperatuur kunt aanhangen en met bepaalde software kun je de apperatuur bedienen de rs-232 codes zijn ascII of Hex maar ik heb één uitgang en twee relaiscontacten over maar moet nog twee apparaten bedienen ik heb al gekeken naar een switch of iets dergelijks maar kan deze niet vinden
groeten marcel

Zoiets misschien http://www.rs485.nl/pdf/232PTC9-5003ds.pdf

232PTC9.jpg

Hier gevonden

bedankt voor jullie hulp het is gelukt met de twee naar één converter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan