Goedenavond!
Ik heb uit een programma met daarin workitems ( team coherence) een xml bestand geexporteerd ( incl xsd).
Voor standaard velden gaat dat prima.
Ik heb nu echter in dat programma user defined fields toegevoegd. Als ik die mee exporteer, krijg ik een sequence in een sequence ( blijkbaar aparte tabel...)
Bij het importeren van excel krijg ik daartoe per veld een nieuwe regel, in plaats van meer kolommen.
Hoe kan ik afdwingen dat die niet meer regels aanmaakt maar juist een mapping krijg per kolom?
bovenstaande stukje gekopieerd uit de xml.
Resultaat is nu:
Rij 1:
kolom 1 is bijvoorbeeld id van item
kolom 2 is "sprint"
kolom 3 is "4
Rij 2:
Kolom 1 is id van item
Kolom 2 is "Ureninschatting"
Kolom 3 is "3"
Wat ik graag wil is :
Kolom 1 ID
Kolom 2 is "4"
Kolom 3 is "3"
Dan kan ik zelfs naamgeving van de kolommen doen.
Iemand? Alvast bedankt voor meedenken! ( eindeloos gegoogled, niets gevonden nog ;( )
screenshot:

Ik heb uit een programma met daarin workitems ( team coherence) een xml bestand geexporteerd ( incl xsd).
Voor standaard velden gaat dat prima.
Ik heb nu echter in dat programma user defined fields toegevoegd. Als ik die mee exporteer, krijg ik een sequence in een sequence ( blijkbaar aparte tabel...)
Bij het importeren van excel krijg ik daartoe per veld een nieuwe regel, in plaats van meer kolommen.
Hoe kan ik afdwingen dat die niet meer regels aanmaakt maar juist een mapping krijg per kolom?
Code:
UDF xsi:type="trkUDF"> <Name>Sprint</Name> <DataType>Float</DataType> <Value>4</Value> </UDF> -<UDF xsi:type="trkUDF"> <Name>Uren_inschatting</Name> <DataType>Float</DataType> <Value>3</Value> </UDF>
bovenstaande stukje gekopieerd uit de xml.
Resultaat is nu:
Rij 1:
kolom 1 is bijvoorbeeld id van item
kolom 2 is "sprint"
kolom 3 is "4
Rij 2:
Kolom 1 is id van item
Kolom 2 is "Ureninschatting"
Kolom 3 is "3"
Wat ik graag wil is :
Kolom 1 ID
Kolom 2 is "4"
Kolom 3 is "3"
Dan kan ik zelfs naamgeving van de kolommen doen.
Iemand? Alvast bedankt voor meedenken! ( eindeloos gegoogled, niets gevonden nog ;( )
screenshot:

Laatst bewerkt: