Dubbele speaker kabel gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

Ik zoek een tutorial of een verkoper die het volgende verkoopt :

Het moet gewoon een standaard aansluiting zijn
cable_2__39174.jpg

Maar hier zit een enkele kabel aan maar ik zoek er een met 2 kabels die ik kan verbinden met 2 losse speakers :

VS-FRS8M_WEB.JPG

Want ik heb maar 1 aansluiting :
1284203335-550.jpg

Deze kabel kopen en dan de tulpjes er af knippen.
Maar wil je zulke speakers er op aansluiten? Hou er rekening mee dat, als het je bedoeling is dit op een mp3 speler o.i.d. aan te sluiten, je er amper geluid uit zult krijgen! Je hebt dan echt een versterker nodig om de speakers aan te sturen.

Het maakt dan niet uit wat je kiest, het geluid zal hetzelfde zijn. Maar je hebt het portable gemaakt zeg je. Ook de woofer? Waar haalt de set dan de stroom vandaan?

splitter die crash aan geeft kan je bij dixons kopen voor paar euro,werkt toppie ik heb hem ook op advies van crash :love::love:

@ erbicom

Ja ook de subwoofer.
Hij pakt de stoom via een 9v batterij want de boxen zette eerst alles om naar 9 volt.
Oke dan zal ik binnenkort effe zo een splitter halen maar nu moet ik nog wat hebben om dit te maken :

cable_2__39174.jpg

mvg,eric

Niet om het een of ander, maar bedoel je zo'n 9 volt batterij?
Dan krijg je er waarschijnlijk een paar seconden geluid uit op vol vermogen.
Je zal toch aan een flinke accu moeten denken om zo'n set te voeden hoor.

En die kabeltjes kun je kopen bij de electronicaboer op de hoek (geen BCC of Scheer&Foppen ofzo)
Let wel dat jij een mini-jack plaatje laat zien met 4 polen, standaard is het met 3 (massa, links en rechts)

10 uur???? Ik ben verbaasd... Maar kabeltje moet lukken toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan