Dubbele taakbalk grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Bij een kennis van me, die niet veel verstand van computers heeft, is de taakbalk tweemaal zo breed. Ook staan er allerlei pictigrammen op die eigenlijk op het bureaublad thuis horen.
Wat en hoe hij dat voor elkaar hebt gekregen weet ik niet, de vraag is hoe die taakbalk weer de normale grootte kan krijgen.
Ik zou zeer geholpen zijn met het goede antwoord, dus bijvoorbaat dank.

gertini

Klik eerst eens met de rechtermuisklik op de taakbalk en kijk of er een vinkje staat bij Taakbalk vergrendelen.
Zo ja, haal het vinkje weg.
Ga daana op de taakbalk staan en beweeg de muis een stukje naar boven totdat je een pijltje zie staan.
Druk daarna de linkermuisklik in en sleep de muis naar onderen.

Als ik jouw probleem goed begrepen heb, zou dit nu opgelost moeten zijn.

Beste Lunytune,
Dat heb ik al geprobeert, maar lost het probleem niet op. Ondanks de ontgrendeling van de taakbalk blijven er veel pictogrammen op staan en is de taakbalk tweemaal zo breed. Verkleinen d.m.v. de pijltjes lukt niet!
Ik denk dat mijn kennis het pictogram van 'Alle Programma's' (per ongeluk?) heeft geintegreerd in de taakbalk. want als je iets verwijderd, dan komt er een andere voor terug. Maar ik kan toch zo maar niet alle programma pictogrammen verwijderen. Dus vraag ik me af wat er nu nog mogelijk is om dit rare probleem te verhelpen (?).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan