dubbele url error

Status
Niet open voor verdere reacties.

jettro

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
hXXp://www.mijn site.nl/advertentie/'''hXXp://www.de nieuwe url.nl/''' ///// komt boven error 404 te staan

hXXp://www.mijn site .nl/advertentie/%22hXXp://www.de nieuwe url .nl/%22 /////resultaat met knip en plakken

$taal 397 = beschrijving -foto
$taal 407 = internet -foto
(2emap)

Dit is een advertentie script ...

Na de invoer van de registratie gegevens geeft men een advertentie op en plaatst deze.
wanneer men in de beschrijving een url opgeeft en deze dan als bezoeker aanklikt > error 404

Kan iemand hier een autofunctie of iets anders verzinnen?

Jettro

Bijlagen

• site files.zip
    site files.zip
    20,6 KB · Weergaven: 17
  • advertentie inhoud.jpg
    advertentie inhoud.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 34
  • error 404.jpg
    error 404.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 50
Hallo Jettro

Zoals ik het nu zie snap u het concept van HelpMij.nl niet geheel. Op HelpMij.nl kunt u komen met een vraag die duidt op een probleem met uw computer of programma, met het idee erachter dat u zelf ook daadwerkelijk mee denkt en alles zelf wilt implementeren, ontdekken en oplossen.

Hierbij kunt u komen met een vraagstelling wat duidt op een fout, en waarbij u om advies of een hint vraagt om zelf verder te komen. Het is dus niet de bedoeling om wat informatie achter te laten en te vragen of iemand iets kan ontwikkelen waarmee de vragende persoon met de eer kan gaan opstrijken.

Mijn advies aan u is, probeer eerst iets zelf te verzinnen en vraag dan om advies of hints om uw idee te verwezenlijken, zodat de personen die u helpen ook het gevoel krijgen dat ze iemand iets mee geven dan alleen een stuk code.

Groeten vreugde

Laatst bewerkt:
@vreugde

Ik ben al zowat een jaar aan het zoeken op php fora

Ik heb tig commando's uitgezocht en geprobeerd telkens met het zelfde resultaat,dan bijna gelukt dan toch weer crash of stop.

Als ik dat allemaal moet opsommen.... wat ik het afgelopen jaar wel niet heb uitgeprobeerd ...

Er komt een moment dat het niet meer zo leuk is om te php'en in dit script.

Wanneer iemand de juiste syntax voor mij heeft /kan maken ,dan kan ik opmaken waar ik de fout ben ingegaan of wat ik over het hoofd heb gezien ...

Over het niet snappen van concepten enz verwijs ik U naar de volgende link ...

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/214634-Leden-die-zich-als-semi-moderators-gedragen

Jettro

Laatst bewerkt:
Hallo Jettro

Sorry dat ik je verkeerd heb begrepen maar het kwam over of je alleen een antwoord wou hebben zonder enige moeite, zelf wist ik niet wat jou achtergrond hiermee is en ik bied daarvoor mijn excuses.

Om terug te komen op het onderwerp, je bent bezig met een advertentie programma waarbij iedereen een adverntie kan plaatsen. Nu wil je alle links die de adverteerder in zijn beschrijving plaatst weg halen en doorleiden naar een 404 pagina?

Hoe ik het zie wordt dus iedere advertentie opgeslagen in een database. waarbij de advertentie opgehaald in een string of iets dergelijks. Nu kan je deze string doorlopen met functies in PHP en daarbij zoeken naar HTML link tags en deze dan vervangen door je eigen tags of tekst die leiden naar de 404 pagina.

Ik weet niet of je dit bedoeld, zo niet dan hoor ik dat wel :P

groeten vreugde

Ik kan via de site admin handmatig iedere advertentie corrigeren,de link er uit halen ook Via php my admin .

Nu wil je alle links die de adverteerder in zijn beschrijving plaatst weg halen en doorleiden naar een 404 pagina:antwoord: NEE JUIST NIET! ik wil graag dat die links werken en niet door sjouwen naar 404

De adres bar wordt niet geblankt/gewist nadat er op een link is geklikt binnen de beschrijving.

Wat ik ook verzin er gebeurd of niets of- de site gaat plat . error in map/file/ line X

in de eerste file

Na :
$tekst = $object->tekst;
moest deze zin $tekst = str_replace("\"", " ' ", $tekst); -had ik al eens geprobeerd-

Na :
$titel = stripslashes($titel);
moest deze zin $tekst = html_entity_decode($tekst);-was ik nooit opgekomen-

met dank aan Mark:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan