Dubbele versie Windows verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Hi,
Ik werk met een Compaq Presario laptob en heb XP erop draaien. Ik ben de administrato-r van de laptop. In het verre verleden had ik ooit eens een probleem en zeer waarschijnlijk XP erover heen gezet. Hierdoor heb ik zeer waarschijnlijk XP er dubbel op zitten of deel -als dat mogelijk is-, want de oude basis administrator files staan allemaal nog in mijn Windows Explorer evenals die van mijn vrouw (ook dubbel) en dat vergt veel ruimte op de harde schijf. Te veel bovendien is het nutteloos.
Wat is de beste-meest efficiente oplossing- om dit te verhelpen?
Kan ik, na een back up te hebben gemaakt van mijn huidige account en eventueel ook oude account de folders van de oude account verwijderen? Ik bedoel: is het De beste oplossing?

Niko

Als het oude accounts zijn, die de ruimte innemen, kun je die gewoon uit de folder documents en settings verwijderen.
Maar, alleen als de users geen account meer hebben op de pc.
Haal van te voren de belangrijke documenten eruit.
Daarna kan de hele folder weg.

Bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\Niko711oudeaccount
Kan in zijn geheel worden verwijderd.

Meestal staan na een installatie de oude mappen normaal vernoemd, en de nieuwe accounts krijgen een "volgnummer" als ze exact de zelfde account naam hebben.

Dit kun je vaak zien aan de datum van het account. Rechter klik op de accountnaam "Niko711oudeaccount " , eigenschappen en dan bij "gemaakt op".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan