• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele waardes markeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter webm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

webm

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Hallo,

Zelf heb ik al geprobeerd hoe ik dit kan aanpakken alleen het lukt me niet.... volgens mij doe ik wat verkeerd.

Stel je hebt een excel bestand met 3 verschillende werkbladen. Op de eerste werkblad vind je alle naw gegevens bijvoorbeeld. Op werkblad twee vind je een lijst telefoonnummers waarvan enkele gemarkeerd zijn die bijvoorbeeld belangrijk zijn. Dan heb je een werkblad met bijvoorbeeld allerlei adressen de belangrijkste zijn daar ook weer uitgevist. (het moet zo uitgesplitst zijn kan niet anders). Nu wil ik in het totaal overzicht de telefoonnummers automatisch markeren die gemarkeerd zijn in werkblad telefoonnummers en zo ook voor adressen. Hoe kan ik dit doen?

Graag zie ik jullie reacties zo snel mogelijk.

mvg

En op welke wijze zijn deze gemarkeerd ? Kleur, vet lettertype, ander lettertype, .......

reactie

Deze zijn gewoon geel gemarkeerd of oranje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan