Dubbelgevouwen kaart maken in publisher of word 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneman12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Hallo,

Ik wil graag een kaart maken die je kunt dubbelvouwen. Op de voorkant moet een foto komen en in de binnenkant de tekst. Wie kan me hier mee helpen. Ik hoef alleen maar even een voorbeeldje hebben zodat ik hem zelf kan bewerken.

Hallo Jan hier veel bij publisher zelf. Kies maar uit. Klik op die site steeds onderin ergens op volgende. Klikje Je kunt zelfs ook zoeken op interesse. ;)

Bedankt voor de tip. Zijn leuke kaarten, maar zijn deze zo te bewerken dat ik mijn eigen foto en tekst kan gebruiken? Misschien wil je me verder helpen en me misschien een voorbeeldje sturen?

Zou je dankbaar zijn.

Je zou hier nog eens kunnen kijken en zelf leren. Klikje En omdat onze Prins van Oranje jarig is deze voor je gemaakt. Ik heb zelf geen Publisher, want dan krijg ik een pub bestand die ik zelf niet kan openen.

http://db.tt/OuHT7AQj

Laatst bewerkt:
Hallo jan die van mij verwijderen die neus. En een fotootje van jezelf of iemand anders erin plakken. Ik dacht dat je zei in je eerste bericht dat je alleen maar een voorbeeldje hoefde te hebben. Ga op die foto staan klik er op (dan is deze geselecteerd) en druk op de knop del. Dan is de neus weg. Dan ga je naar het tabblad invoegen, klik je op afbeelding en dan zet je een foto van jezelf erop. Moet kunnen.

Jan mocht het niet gaan hier nog een work arround. Klikje. Nou moet het helemaal kunnen. Succes ermee. Het is voor word 2007, maar in word 2013 moet het nog beter kunnen.

Laatst bewerkt:
Kun je mij dan een een voorbeeld of sjabloon sturen die leeg is. Dan kan ik zelf de foto's ed erin zetten. Nu krijg ik die ballonnen ed niet weg.

Jan hier de lege. mooier en/of makkelijker kan ik het niet maken. Klikje Laat hem een paar dagen staan op dropbox en dan haal ik het eraf. Groet manamana.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan