dubbelklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
323
Steeds wanneer ik een pagina open met flash onderdelen moet ik eerst een keer op de pagina klikken om flash te activeren en daarna kan ik pas op de links en dergelijke klikken.

Kan dit worden verandert zodat ik direct kan klikken? Misschien een instelling in IE wijzigen?

Deze vraag is met name voor mijn vrouw waarvoor ik een pagina heb gemaakt om makkelijk door haar favorieten te surfen zonder teveel geklik en getyp (spierreuma is de boosdoener :evil:)

Alvast bedankt :thumb:

Bob
 
Ik weet niet of IE dat kan, maar weet wel zeker dat Firefox dit automatisch doet! Gewoon 1x klikken voor "Play" is voldoende in Firefox.

Zie eventueel voor links handtekening. :)
 
Ja, ik weet dat firefox het wel netjes doet met 1 keer klikken.
Daarom stel ik de vraag of dit ook met explorer kan want die gebruikt mij schat dus.

:love::love:
 
Het lijkt er een beetje op dat Microsoft adobe flash aan het pesten is, zodat hun eigen silverlight meer populairiteit krijgt.
Adobe heeft deze oplossing.

mvg leo
Oh, staat eigenlijk al in de vorige post.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb genoemde opties geprobeerd maar ik ben nog niet verder luitjes. Ik heb flashplayer 9 :D

Enne, overgaan naar firefox is nog steeds geen optie.
zie hiervoor een eerdere vraag van mij over het matige gedrag van windows mail bij firefox als default browser.

nog iemand?? :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan