Dubbelzijdig afdrukken lukt alleen vanuit Word niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogteijling

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Hallo allemaal,

Op 1 PC in ons netwerk heb ik een vreemd probleem.

Er staat Office2007 op (zoals op alle pc's hier), wanneer ik een Word document dubbelzijdig af wil drukken kan ik dit gewoon aangeven in de printereigenschappen maar het resultaat is telkens enkelzijdig.
Wanneer ik hetzelfde document op een andere pc afdruk komt dit er wel dubbelzijdig uit.
Het probleem doet zich alleen voor in Word, in Excel en Outlook is er geen enkel probleem.

Complete Office2007 pakket is al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.

Groeten Marcel

En ik neem aan dat je naar dezelfde printer stuurt? Heb je het probleem bij alle gebruikers op die pc?

Check, voor de zekerheid, of precies dezelfde driver wordt gebruikt als op de werkende pc's, of de Apparaatinstellingen (aantal bakken, indeling papier in bakken, wel of niet handmatig dubbelzijdig etc.) hetzelfde staan etc.
Verwijder desnoods de printer en voeg 'm opnieuw toe en check weer de zaken die ik hierboven al aangaf.

Tijs.

@Octafish:
Iedereen stuurt prints idd naar dezelfde printer.

@Dnties:
Zelfde driver wordt gebruikt op alle pc's.
Aantal bakken en overige instellingen kloppen allemaal met de pc's die probleemlooos werken.

Het vreemde is juist dat ie alleen vanuit Word de problemen geeft.

Printer heb ik al compleet verwijderd incl. drivers.

Printer wordt trouwens centraal beheerd door een GPO dus de settings zijn zo-wie-zo gelijk.
Na verwijdering van de printer wordt deze na een herstart of GPUPDATE weer opnieuw geinstalleerd

Verder merk ik nu wanneer ik het papierformaat op A3 instel in het Word document dat het dan wel dubbelzijdig uit de printer komt, maar dan op A3 natuurlijk.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Nou ja zeg, hij doet het gewoon weer nu.
Misschien toch na de verschillende keren dat ik de drivers heb verwijderd en reboots dat het uiteindelijk is gaan werken.

In elk geval bedankt Octafish en Dnties.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan