Duelview of kloon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

levenloos13

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Hallo,
Ik heb sinds een week een nieuwe computer gekocht bij de Aldi.
Hier zat de bijna nieuwste videokaart Geforce 8600 in.

Nu had ik hier een vraag over.
Ik had een oude computer die via svideo op mijn tv was aangesloten.
Ik kon toen met mijn nvidia instellingen het beeld instellen op Duel view en als ik dat had ingesteld kon ik op mijn tv de film kijken die ik op de computer open had.

In de nieuwe computer zat ook een hdmi aansluiting dus ik had een kabel daarvoor gekocht.

Ik heb die tussen mijn tv en computer gedaan om zo beeld over te brengen.
Toen had ik duel view ingestelt maar dit werkte niet. (Ik had gelezen dat dit niet werkte op vista!)

Toen had ik kloon ingestelt en dat werkte ook niet dus dacht ik van laat ik vista eraf halen en xp erop zetten.

Het systeem draait nu op Windows Xp Service Pack 2.
Ik kon hier ook duelview instellen maar dit werkte ook niet.

Toen dacht ik misschien werkt klonen dus ik had klonen ingestelt en dit werkte!
Toen had ik mijn computer opnieuw opgestart en wat denk je? Het klonen werkte helemaal niet meer!!

Toen had ik de nvidia instellingen helemaal gereset en de software opnieuw geinstaleert ervan maar dit werkte ook niet!

Weet iemand een oplossing voor mij?

Met vriendelijke groeten,
Jordy

Ik heb bij mijn buurman dezelfde pc neergezet (8833)
maar dan de comp met een hdmi kabel op de tv aangesloten, gewoon vista en kloon en niets geen problemen.

Kloon werkte perfect tot ik de computer opnieuw opstartte en toen deed ie niks meer.

Weet iemand hier nog een oplossing voor?

Ligt geheel aan tv, de computer heeft 4 aansluitingen om beeld door te geven en op alle 4 is hetzelfde signaal.
Ikzelf heb de eerste versie van deze 8800 medion serie en daar zit enkel scart en geen hdmi en ik heb zeer goed beeld via scart.

.

Laatst bewerkt:
Ik heb misschien de oorzaak gevonden:

Je moet eerst de tv op hdmi kanaal zetten en dan moet je de computer opstarten en dan werkt het wel.

Moet op Vista ook werken......
Probleem is met medion als je pc niet meer opstart en hun repareren hem en ze kunnen vista of verkoop staat niet meer vinden doen ze heel moeilijk over die 3 jaar garantie.!
Denk eens aan dualboot!

Ik heb dezelfde probleem bijn mijn Medio die ik in Aldi heb gekocht..
Van begin deed alles noch normaal..Je kon gewoon tv kijken via de s-video...De problemen kwamen toe er ineen geen kleur meer wou komen..Dus de beeld was zwart wit..Toen ik weer alles opnieuw probeerde was er helemaal geen beeld meer...
Ook via de Scart aansluiting deed die het niet..
Maar als ik mijn kompijuter via de HDMI ingang aansluit doet alles het weer normaal...
Dus mijn HDMI uitgang werkt noch steeds, maar de s-video en Scart niet...
Zou mj iemand kunnen helpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan