levenloos13
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 mrt 2008
Hallo,
Ik heb sinds een week een nieuwe computer gekocht bij de Aldi.
Hier zat de bijna nieuwste videokaart Geforce 8600 in.
Nu had ik hier een vraag over.
Ik had een oude computer die via svideo op mijn tv was aangesloten.
Ik kon toen met mijn nvidia instellingen het beeld instellen op Duel view en als ik dat had ingesteld kon ik op mijn tv de film kijken die ik op de computer open had.
In de nieuwe computer zat ook een hdmi aansluiting dus ik had een kabel daarvoor gekocht.
Ik heb die tussen mijn tv en computer gedaan om zo beeld over te brengen.
Toen had ik duel view ingestelt maar dit werkte niet. (Ik had gelezen dat dit niet werkte op vista!)
Toen had ik kloon ingestelt en dat werkte ook niet dus dacht ik van laat ik vista eraf halen en xp erop zetten.
Het systeem draait nu op Windows Xp Service Pack 2.
Ik kon hier ook duelview instellen maar dit werkte ook niet.
Toen dacht ik misschien werkt klonen dus ik had klonen ingestelt en dit werkte!
Toen had ik mijn computer opnieuw opgestart en wat denk je? Het klonen werkte helemaal niet meer!!
Toen had ik de nvidia instellingen helemaal gereset en de software opnieuw geinstaleert ervan maar dit werkte ook niet!
Weet iemand een oplossing voor mij?
Met vriendelijke groeten,
Jordy
Ik heb sinds een week een nieuwe computer gekocht bij de Aldi.
Hier zat de bijna nieuwste videokaart Geforce 8600 in.
Nu had ik hier een vraag over.
Ik had een oude computer die via svideo op mijn tv was aangesloten.
Ik kon toen met mijn nvidia instellingen het beeld instellen op Duel view en als ik dat had ingesteld kon ik op mijn tv de film kijken die ik op de computer open had.
In de nieuwe computer zat ook een hdmi aansluiting dus ik had een kabel daarvoor gekocht.
Ik heb die tussen mijn tv en computer gedaan om zo beeld over te brengen.
Toen had ik duel view ingestelt maar dit werkte niet. (Ik had gelezen dat dit niet werkte op vista!)
Toen had ik kloon ingestelt en dat werkte ook niet dus dacht ik van laat ik vista eraf halen en xp erop zetten.
Het systeem draait nu op Windows Xp Service Pack 2.
Ik kon hier ook duelview instellen maar dit werkte ook niet.
Toen dacht ik misschien werkt klonen dus ik had klonen ingestelt en dit werkte!
Toen had ik mijn computer opnieuw opgestart en wat denk je? Het klonen werkte helemaal niet meer!!
Toen had ik de nvidia instellingen helemaal gereset en de software opnieuw geinstaleert ervan maar dit werkte ook niet!
Weet iemand een oplossing voor mij?
Met vriendelijke groeten,
Jordy