Duimknop werkt niet in spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODE DUIVEL

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2002
Berichten
374
Als ik een spel speel en ik wil de Duimknop van mijn logitech mouseman dual optical gebruiken, werkt hij niet
als ik mijn drivers herinstalleer en restart, doet ie het wel
wat kan ik daar aan doen ?
 
ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp:

na een herinstallatie doet de duimknop het wel (of niet) in de games, of doet de duimknop het altijd wel en houdt 'ie er mee op als je een spel start en doet 'ie daarna weer wel als je drivers (her)installeert...... of anders....................... ???
 
ik gebruik hem als shift
als het niet in een spel is, doet hij het wel
maar als ik een spel speel(bv UT)en ik zet het op jump, dan geeft ie geen kik
als ik de drivers dan herinstalleer en restarten, doet hij het wel in het spel, maar vanaf ik het spel afsluit en weer opstart doet ie het niet meer
best well irri :(
 
als ik je probleem zo lees :
ik zou het echt niet weten................

echter, een logische beredenering leidt bij mij tot de volgende conclusie:

de windows instelling is anders (wordt overruled) dan de spelinstelling. Na het beeindigen van een spel is de instelling veranderd, waardoor de windowsfunctie niet meer werkt. Ik vermoed dat je dan (zonder de drivers opnieuw te hoeven installeren) alleen maar in windows / logitech software de "shift-functie" hoeft te herstellen (voor DE knop) binnen de software van de muis.
Kennelijk "overruled" de (instelling van de knop) spelsoftware de (algemene) instelling van de knop binnen windows.
 
Laatst bewerkt:
zoiets heb ik al geprobeerd maar dat haalt niks uit:(
ik snap er ook niks van...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan