duits toetsenbord installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Op de Xp computer van mijn dochter zit een mooi blauw multimedia toetsenbord dat ze graag wil houden. Nu gaat het met het typen mis natuurlijk. hoe kan ik dat instellen zodanig dat het op de duitse manier werkt, dat de toetsen kloppen dus? Is daar de windows cd voor nodig? vast bedankt, wizards!

- Start
- Instellingen
- Configuratiescherm
- Linksboven op "Klassieke weergave" zetten, indien nog niet gedaan.
- Landeninstellingen
- Tabblad "talen"
- Knop "Details"
- Toevoegen: invoertaal: Nederland of Duits (hangt er vanaf wat ze wil) .. Indeling: Duits

Succes :thumb:

nee, dat gaat niet! ik kan dan wel duits toevoegen uit de lijst met Toetsenbord erboven, dan OK drukken maar er gebeurt dan niks - en de toetsen zijn niet aangepast. (doe ik iets verkeerd - het blijft wel staan op 101 key microsoft toetsenbord; de duitse heeft meer toetsen, is ook andere hardware zou ik zeggen, niet?)

Is het een draadloos toetsenbord? dan moet er een instalatie cd bij zijn

nee, het is een vast toetsenbord ps/1, rond stekkertje

Ja gelijk dat killermenace zegt moet dat toch gaan want anders zie ik het ook niet.
Configuratie en landinstelingen.of kijk eens in configuratie en dan bij toetsenbord dan hardware en problemen oplossen
Normaal moet dat gaan.
Sucses:)

vergeten stekkerje uithalen en opstarten uit doen en stekkerje er terug in en opstarten.

bedankt jongens het is toch gelukt. ik moest ook de indeling VS internationaal en Nederlands wseghalen, daar bleef het op terugkomen. Nu kon het geen kant meer op. Ben er blij mee, weer een stapje dat ik zelf kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan