Duitse vertaling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sextant

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hallo,

Sinds kort krijg ik als ik met mijn cursor over een (web) pagina beweeg bij bepaalde woorden een duitse vertaling en dan m.n. bij voorzetsels, bij andere woorden krijg ik "geen resultaat".
Ik vind dit storend en wil dit graag uitzetten!
Wie weet, hoe ik dat kan doen?
Ik gebruik Windows Home Premium en IE8 als browser.
Ook is de Google Toolbar in gebruik.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd.

Vast bedankt en groet!

Bijlagen

• d.jpg
    d.jpg
    30,1 KB · Weergaven: 26
heb je toevallig een vertaler geïnstalleerd??

Hallo,

Neen, ik heb geen vertaler o.i.d. geïnstalleerd!

Overigens pikt deze vertaler alleen Engelse woorden, die in het Nederlands hetzelfde zijn eruit!
Hij vertaalt dus eigenlijk alleen van het Engels in het Duits.

Voorbeeld woorden als "in" en "van" worden in het Duits vertaald!

Groet!

Heb je onlangs dan ook enig programma geinstalleerd?
Ook maar iets dat veranderd is?

Vertalen

Wat ik heb gedaan: De updates van Vista, een update van TuneUp Utilities 2009, de backupbestanden van SP1 en SP2 verwijderd via Compcln en onnodige bestanden en backups verwijderd met TuneUp. Ook heb ik Skype en Belarc Advisor geupdated. Ik heb geen programma's geïnstalleerd!
Ook het betreffende icoontje kan ik niet thuisbrengen.
Ik denk zelf, dat het een "ongevraagde" service van Google of van IE8 is, maar ik kan nergens iets vinden!

Groet!

Laatst bewerkt:
Wat je zou kunnen proberen is terug te gaan met systeemherstel naar een datum wanneer alles nog wel goed werkte...
Kijk dan eens of die vertaler nog aanwezig is.

Als het probleem daar ook nog is kan je het systeemherstel ongedaan maken.

Vertalen!

Dank voor de heel snelle reacties!
En inderdaad het systeemherstel is al verwijderd, laten dat nou net de "onnodige bestanden en backups verwijderd met TuneUp" zijn!
Dus ik denk, dat ik "Google c.s." maar eens ga verwijderen, om te zien of deze "handige tool" daar onderdeel van uitmaakt. Vervolgens IE8 verwijderen, die als update verwijderbaar is.
Geluk bij een ongeluk is dat de wereld niet vergaat, maar ik wil nu eenmaal graag weten, waar iets vandaan komt.

Vertaler!

Hallo,

Probleem opgelost, de dader is een optie in de Google Toolbar, webpagina vertalen en daar de optie "woord vertalen" uitschakelen.
Bedankt voor het meedenken!

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan