duitsers op mij site ipv nederlands welke zoekwoorden gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

ik heb een website: hitdance met een muziek station voor iedereen.
Alleen vraag me af waarom ik 95% Duitsers krijg die meeluisteren naar mij radio zender, terwijl ik toch echt een .nl hebt
en me website ook in het Nederlands hebt gebouwd.

zelfs zoekwoorden hebben geen effect lijkt wel.

wat is er toch mis? want ik mis de Nederlandse en Belgische bezoekers op mij website.

Misschien zijn er veel duiters die jouw muziek willen horen? Dat je een .nl domein hebt wil niet veel zeggen.

ik vind t vreemd.
wat meer info over mijn muziek/stream.

ik heb: hier het 2e pakket van.
informatie van bezoekers uitgebreid vind je: hier
en via mijn website statatic

ruim: 71% zijn duitsers en 20% Nederlanders en overige % andere landen.
Waarom komen er duitsers erop?

ok, me muziek is over de hele wereld te horen, maar me site en muziek is op nederlandse wijze gebouwd.
Hoewel ook engels talige muziek wordt afgespeeld, lijkt mij sterk dat deze duitsers echt zijn.

ik heb een maand regelmatig bijgehouden hoelang ze erop zitten, valt me op dat de duitsers soms wel 8 uur erop zitten.
en Nederlanders (haast niemand) 15 min en dan weer weg zijn.

zou t komen, waar me stream opstaat?

zie: deze pagina

enkele links waar me muziek te horen is via pb evt te krijgen.

Laatst bewerkt:
BelStat geeft anders in je Top 15 van landen (Tabblad "Andere") geen Duitsland weer :confused:

De uitgebreide informatie van je bezoekers zit achter een beveiligde link dus kunnen we weinig mee ;)

Daarnaast heb ik je links naar de stream verwijderd, deze voegen niets toe aan de vraag en zijn er volgens mij alleen maar geplaatst ter promotie.

vaag bij wel.

Bijlagen

• a.jpg
    a.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 48
Dat zijn er twee uit duitsland? Dat valt opzich wel mee toch?

belachelijk! (gaat mij om informatie te geven over me vraag.)
Wat moeten wij met een link naar de stream? Het is niet alsof we daar informatie vinden over Duitse bezoekers, dus geeft het geen extra informatie. Daarnaast kunnen heb je genoeg links geplaatst waar men de streams op terug kan vinden dus als ze willen luisteren kunnen ze die gebruiken.

Kun je achterhalen waar je station gepubliceerd staat? Wellicht staat hij ergens op een Duitse website gepubliceerd en levert dat het verkeer op. Je website statistieken wijken namelijk erg af van je Shoutcast (?) statistieken. Dat lijkt er op te wijzen dat ergens een direct link naar je stream is vermeld want ze komen er niet via jouw website.

Kun je achterhalen waar je station gepubliceerd staat? Wellicht staat hij ergens op een Duitse website gepubliceerd en levert dat het verkeer op. Je website statistieken wijken namelijk erg af van je Shoutcast (?) statistieken. Dat lijkt er op te wijzen dat ergens een direct link naar je stream is vermeld want ze komen er niet via jouw website.

Inderdaad, zoals op jouw andere link staat naar de statistieken zijn geen duitse IP's te zien en daar staat ook waar de mensen vandaan komen.

Kun je achterhalen waar je station gepubliceerd staat? Wellicht staat hij ergens op een Duitse website gepubliceerd en levert dat het verkeer op. Je website statistieken wijken namelijk erg af van je Shoutcast (?) statistieken

mijn website statistieken geven enkel informatie van bezoekers op mijn website, niet van de shoutcast. (dus deze informatie klopt wel)
ik heb een eigen shoutcast stream statistiek.

het valt me op dat vele duitsers niet met wmp luisteren maar met: mhttplib/streamWriter/5.0.0.1 (ik heb er nog nooit van gehoord)
het groten deel maakt daar gebruik van, maar waar het heen linkt, geen idee.

ik kan alleen zeggen dat hun hier naar de radio luisteren vermoed ik.

ik geraak er niet achter, en wil graag weten waarom die vreemde duitsers naar mijn muziek luisteren.
Je gaat me echt niet wijs maken dat al deze duitsers bv ook naar corry konings en eddy Wally enzo luisteren. (lijkt mij heel sterk!)

het valt op dat die duitsers er echt lang erop zitten (soms wel 8 uur) zijn t wel luisteraars vraag ik me dan af.

anders gezegd, waar haal ik de informatie vandaan? meer heb ik niet.

@Berkery: Je bericht voegt weinig toe aan deze vraag en heb ik daarom verwijderd. Hoe het op andere fora gaat kan mij in ieder geval weinig schelen :)

het groten deel maakt daar gebruik van, maar waar het heen linkt, geen idee.
Geen idee of geen moeite willen doen? Als ik zoek op "mhttplib/streamWriter/5.0.0.1" krijg ik gewoon dit als eerste resultaat: http://streamwriter.org/en/

Oftewel het is een recorder die de stream opneemt.

En de link die je stuurt, het lijkt erop dat je server in Frankrijk staat.

owk prima.

edit: moderator the devil: niemand reageert verkeerd ik ook niet, maar je kraakt en piept alles af hier. lijkt me niet echt nodig he om dit steeds te moeten melden, word een puinhoop zo op dit topic.

/einde topic.

Ik kan meer berichten zien dan jij en de reactie die Berkery heeft geplaatst is onnodig. Daarnaast heb ik nergens gezegd dat jij verkeerd reageert, alleen dat het plaatsen van 4 verschillende links naar je stream niets te maken heeft met je vraag.

Alles afkraken is erg overdreven, mijn punt met betrekking tot steamWriter is meer dat ik bij een normale zoekopdracht al achterhaalt heb wat het doet. Jij geeft aan dat je geen idee hebt wat het is dus ik trek in twijfel of je er wel op gezocht hebt aangezien het eerste zoekresultaat al aangeeft wat het is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan