Duke Nukem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nxrs

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
13
Hoi allemaal,
Ik heb laatst de officiele cd's gevonden van Duke nukem 3D, Duke Carribean life's a beach en Duke it out in DC. Ik heb Duke Nukem 3D & Duke Carribean netjes kunnen installeren, maar als ik Duke it out in DC wil installeren, wil hij geeneens het installatieprogramma starten! Weet iemand hoe ik Duke it out alsnog kan installeren of een andere manier waarop ik deze 3 games kan spelen?

Mvg, Niels!

Specificaties:
Windows XP media center edition
Acer Aspire 5102 laptop
 
http://www.dosbox.com

Dit is een dos emulator, ik weet alleen niet of je computer het kan trekken. Een emulator heeft veel meer processor snelheid nodig dan het originele spel.

mvg

db
 
http://www.dosbox.com

Dit is een dos emulator, ik weet alleen niet of je computer het kan trekken. Een emulator heeft veel meer processor snelheid nodig dan het originele spel.

mvg

db

Ik heb het geprobeerd, maar alsnog crashde die nadat ik heb aangegeven waar de Gamer software moet en waar Duke 3D staat...
 
Als je dosbox hebt geïnstalleerd dan kun je dosbox starten en naar de plek waar je duke nukem gaan. vervolgens draai je de setup om de geluidskaart in te stellen en vervolgens kun je duke nukem starten. Volgens mij hoort 'ie het dan gewoon te doen.

mvg

db
 
Als je dosbox hebt geïnstalleerd dan kun je dosbox starten en naar de plek waar je duke nukem gaan. vervolgens draai je de setup om de geluidskaart in te stellen en vervolgens kun je duke nukem starten. Volgens mij hoort 'ie het dan gewoon te doen.

mvg

db

Jammer genoeg gebeurd dat niet... iemand een idee welke precieze specificaties Duke it out in DC nodig heeft?
 
System Requirements
To install and play ALL of the components of the Kill-A-Ton collection, your computer must meet the following hardware requirements:


An IBM or compatible Pentium 75mhz computer running Windows 95/98
16mb of memory or more
Approximately 300 megabytes of free hard drive space
a double speed or faster CD-ROM drive
VGA graphics
A Sound Blaster or 100% compatible sound card

Spel al in compatibiliteits modus geprobeerd te installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan